»

måndag 3 januari 2011

Alla har vi våra blonda stunder..

Vi på bubblanbloggen kan le åt annat än snuskiga fräckisar.. Som bevis på detta.. Blondinhistorier!


Blonda Laila till blonda Lollo;

- Jag har gjort ett graviditetstest.
- Jasså, var det svåra frågor?


----------------------------------

En blondin är ute och kör bil. Plötsligt börjar bilen sladda fram och
tillbaka innan den åker ner i diket och välter. En av polismännen som snabbt
kommit till olycksplatsen frågar henne vad som hänt.

Hon svarar;
- Jag väjde för ett träd som stod mitt ivägen, men då höll jag på att köra
på ett annat träd till höger. Jag vred snabbt åt vänster, men där stod ännu
ett träd. Hur jag än styrde så körde ja mot ett träd.

Polismannen;
- Men fröken, här finns inga träd på flera hundra meter. Däremot har ni en
wunderbaum hängande i backspegeln...

Inga kommentarer: