»

tisdag 11 januari 2011

Varför gör vi det?


Som de flesta säkert redan vet så är jag (Tina) och Lotta inte enbart här på Bubblanbloggen och skriver informativa och tramsiga texter. Ibland tar vi på oss våra trenchcoatar och ger oss ut bland vanliga människor. Studerar och iakttar vad de har för sig, men också stoppa våra pudrade näsor i gamla historiska arkiv eller ränner omkring i någon stad för att kolla platser. Allt enbart för att kunna återvända till tangentbordens trygghet och skriva korta, men även långa sexnoveller som kommer ut på Bubblan.nu

Vi uppskattar alla Er som stöttar oss och klappar våra axlar. Utan er hade vi aldrig skrivit så många noveller. Sen finns det dem som ger dumma kommentarer och ofoget att ge noveller EN oförtjänt stjärna och det är så tråkigt att se, om det inte följs av en logisk förklaring.

Som nu senast när vi plitat ihop vår novell CB-6000. Efter timmars research och kontakt med killar som dagligen går med en låst kukbur, lägger vi ned tid på att skriva ihop en liten halvsann novell. Hur det kunde vara när ett par kommer på att killen skall ha en kukbur! Att då få höra att INGEN har något nöje att läsa om det i en kommentar är bara elakt och plumpt beteende. Både mot oss och dem som finner det eggande att låsa in kuken i ett CB-6000 eller någon annan liknande konstruktion.

Att det inte skulle förekomma, är något vi genast kan dementera. Företaget (A.L. Enterprises, Inc) som tillverkar kukburen CB-6000 har tagit fram nya modeller hela tiden, sägs ha sålt över en halv miljon kukburar och de är inte ensamma på marknaden.

Någon man i din närhet går säkert med kuken inlåst idag, utan att du vet om det... eller gör du det? :-)

---
Vi har alltid strävat efter att skriva lite annorlunda erotiska noveller. Inte bara att två träffas och har sex, för det gör så många andra betydligt bättre.

Däremot ser vi arbetet med att berätta om lite udda kinks och även stoppa in våra karaktärer historiskt, som något utmanande och intressant. Dels ger efterforskningen både oss och förhoppningsvis även läsarna lite mer kunskap och faktiskt har vi väldigt kul under tiden vi söker.

Kram till alla våra underbara läsare som förstår att det vi skriver, är en verklighetsflykt och inte alltid precis något som de själva vill eller måste uppleva.

Lotta o Tina Wampyrella

8 kommentarer:

Ellen-Karin sa...

Jag vet hur det känns. Även om jag inte lägger ner lika mycket tid på efterforskning lägger jag ner tid på mitt skrivande. Och det är SÅ tråkigt att få de där gliringarna och skitbetygen.

Jag har inte läst alla era noveller, men de jag har läst gillar jag även om jag inte alltid gillar ämnet. Mina favoriter är Nelly-serien!

All pepp till er, ge inte upp!

TinaW sa...

Ingen risk Ellen-Karin!

Vi tar givetvis åt oss när det blir dåligt mottagande av det vi kämpat med. Finns ju berättelser som aldrig lämnar hårddiskarna, för att vi själva ansett dem allt för dåliga eller ofärdiga. Det som kommer i Bubblan är endast det vi tycker att andra kan få läsa. Då känns det lite extra surt att få skitbetyg för det arbetet. Tar en tid att komma över det, trots att vi vet att det är läsare som hamnat helt fel eller har andra orsaker att göra så.

Allt pep till dig med E-K.

Jenita sa...

Jag är ingen som skriver noveller, jag är bättre på att läsa:)

Men jag hoppas verkligen inte att ni tar åt er så ni slutar skriva! Jag fattar att det är skittråkigt att få en etta utan någon som helst anledning, jag som läsare blir faktiskt också upprörd när jag ser det. Det är iaf hur många som helst som gillar det ni skriver!

Jag är åtminstone en som är grymt imponerad av er research, och från er lär man sig alltid massor av. Utan er skulle man inte veta ngt (eller iaf mkt mkt mindre)!

ESE sa...

Är det verkligen ni den här gången på bilden ???
/Stort fan, det vet du Tina,,

TinaW sa...

ESE: Med Wampisar vet man aldrig, men vi har tystnadsplikt o avslöjar som vanligt... inget! ;)

Anonym sa...

Hej!
Jenita satte mina ord på pränt.
Bättre än jag skulle ha gjort.
Jag är så imponerad av ert skrivande och ert sätt att informera oss kunskapstörstiga..!!
Kram/Grållan

Fröken H sa...

Hej tjejer..

Håller med när det är trångsynta som ger dåliga betyg och/eller skriver menlösa kommentarer..

Har haft en tanke att banna vissa 'ständigt negativa personer' från Bubblan men anser samtidigt att de då säkert bara skapar nytt alias och fortsätter spy galla.. Nu vet vi i allafall vilka vi ska ta med en nypa salt, eller hur?

Kram på Er
H

Svenne sa...

Vem av er är vem? Tror jag vet men vill ha mer fakta om det???
Men det sköter ni självklart på ett diskret sätt som alltid!!!
Kraaam