»

söndag 30 januari 2011

Ok..




.. detta är INTE en dryck man bör förtära på tom mage (om man vill behålla kläderna hela, rena och påsig kan påpekas!)

Den är ju fanimig inte ens god? Så VARFÖR??.. suck!



Ja, Ledsen.. fröken måste erkänna.. Hon hade en mycket otäck fjårtisfylla i fredags och lär nog inte känna sig mänsklig förens tidigast nästa vecka någon gång..

Gaahh!

Kanske ska börja fundera på att införskaffa ett sådant här lås till ytterdörren till nästa gång någon lockar med 'en helkul utekväll med tjejerna med shot-test deluxe'? Ge lite extra tid till eftertanke om inte annat..




























Wampisarna lägger sig i!

En kommentar sa att drycken FiskeFjæs skulle vara samma dryck, men det skiljer i posenten...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackare, va jobbigt.
Men, bakfyllesex är ju underbart iaf...om man har sällskap.
Jag hade en redig fylla igår... något seg idag.

Svenne sa...

Du återkommer nog när du sansat dig!!! Kram tills dess

Jenita sa...

Fisherman vodka shot? Låter ju.. spännande.. särskilt med den ack så glada gubben på etiketten ;-)

Jag tänkte mig fishermans friend aktigt.. men det var det alltså inte?

Hur mår stackars fröken idag? Alive? :)

Fröken H sa...

Jomen det är just det det smakar som Jenita! Stark jäkla halstablett som nästan dunstar på tungan och sedan svider hela jäkla vägen ned till sin vila i magsäcken.. Ingen risk att bli förkyld efter en sådan snaps kan jag lova.. bränner bort ALLT!

Jo då jag lever och mår bra :) Tack som frågar. Har bara händerna fulla och dåligt med tid att blogga.. men flickorna WAMP är ju lika otroligt härliga som alltid såå jag lutar mig tillbaka och bara njuuuter av deras inlägg i väntan på att jag får tummen ur själv.

Kram

B. sa...

Om jag inte misstar mig heter den där spriten Fiskefjaes på danska. Kul namn, men nyttigt är det nog inte...

TinaW sa...

Har för mig att Fröken H:s dricka är 10% starkare än Fiskefjaes, men smaken snarlik...