»

onsdag 5 januari 2011

Mer frågelåda..

Elin skrev -


Jag har haft sex ett par gånger nu med samma kille. Men jag får aldrig orgasm.. Men när jag använder min dildo så går de hur bra som helst! Jag kan nog behöva råd om saker o ting inom detta området?!

Jag har testat att rida men de funkar inte o doggy som e skönast, men de går inte. Jag har läst nått om lustökande. Men e de till för sådant problem eller vad? Eller vad kan jag göra för att kunna få orgasm undertiden 'vi' har sex? Asso jag nöjer mig me sexet vi redan har!! Men vill ju ändå känna hur de e att få orgasm me en man e så otroligt kär i!

Tack i förväg om ni kan hjälpa mig lite iaf xP =)


Fröken svarar -

Elin.. du är knappast ensam!

Och visst finns det 'medel' för tjejer att ta, men oftast ger de endast 'snigelspår' och inte direkt ökad lust :( (avis på killar där, om en produkt funkar på dem så ser man ju resultet ;)

Det finns förstås olika 'salvor' som tjejer kan finna 'hjälpsamma'.. (salvorna fungerar så att man smörjer på liten mängd på klitoris. Blodflödet ökar och gör då att man blir mer 'känslig' vid beröring)

Den stora frågan är ju.. du skriver att du får orgasm av dildon? Bara genom penitration då eller att du använder den över klitoris?


Får du orgasm genom penitration kan det mycket väl vara så att din 'stav' är böjd/formad på ett sätt du gillar/är van med, medan din pojkväns lilla vän är mer följsam och inte stimulerar på 'det rätta sättet'. Om din leksak vibrerar så behöver du troligtvis snabbare och mer 'hårdhänt' action när det kommer till samkväm med gubben för att få samma/liknande känsla.

Tipset till dig är att hitta en leksak som du kan använda under sex.. krasst men sant. Den där Naughty Bunnyn jag skrev om tidigare ÄR faktiskt riktigt bra för oss tjejer som vill ha/behöver extra stimulans. Och då extra mycket vid doggystyle då det många gånger är stört omöjligt att själv nå ned för att pilla på pärlan om man inte vill ligga med ansiktet nedborrat i kudden med risk för kvävning..

Lite klokare? Hoppas det..



Någon annan tjej som vill komma med sina tips till Elin? Skriv försjutton! Är nog många fler som vill få tips på detta 'område'!

4 kommentarer:

Elin sa...

Tack så jättemycket =) tror faktiskt att jag ska slinka in ämnet me han om bunnyn!

när jag använder dildon så brukar jag smeka me den andra handen på klitoris och ibland me vibrationerna. ;)

TinaW sa...

Ytterst få tjejer som får orgasm enbart av penetrerade sex.
... man brukar säga att var o en får se till sin orgasm! Med det menas att du får tänka lite på dig själv. Kan inte killen fixa det, så får du själv försöka smeka där du vet att det brukar fungera, när du leker själv. Bäst är förstås om du kan instruera killen så han gör det åt dig. Med eller utan leksak!

Svenne sa...

Du är klok du Tina...
Vågar inte skriva mer;-)

Anonym sa...

Prova med att förlänga förspelet innan själva sexet, kanske prova med oralsex först?