»

onsdag 19 januari 2011

Bye bye innan startskottet gått!

Som några av er antagligen redan vet så är fröken singel dessa dagar.. på både gott och ont kan jag meddela.

Är skitskönt att bara behöva tänka på sig själv, men samtidigt såå attans tradigt många gånger.. För behovet finns ju där.. känna kroppsvärme, höra andetag och prata med någon annan än sig själv, om något!

Och just därför så har fröken nu reggat sig på diverse små 'sajter' på nätet, på jakt efter något.. förlåt, någon att umgås med.. lära känna och sedan kanske något mer om allt känns rätt.


Men det jag är så trött på är att det spelar fanimig ingen roll om man så är inne på 'snäll' sida eller dirty sådan så kommer snacket ändå, innan man knapt hinner säga hej, in på sex.

- Hej, jag ligger i sängen, vad gör du?
- Vill du se mig runka i Cam?
- Gillar du att ta den i munnen?

Hey! Jag söker någon att UMGÅS med, att lära känna, ta en fika med INNAN jag kommer in på sådana ämnen! (nej jag är inte pryd.! hallåå! Det är fröken H här!.. Eder snusktant på Bubblan! men jaaa.. det vet ju inte dom eller hur? :)

Jag tänker som så, Om man innan man ens ses börjar snacka om behov, lust och erfarenheter så kan det bli jäkligt fel den dagen man ses IRL.. För finns inte kemin där så inte fan tänker då jag ställa upp på action bara för att man haft ett förspel via nätet innan.. Lite mer kräsen än så är jag (faktiskt :)

Men många gånger hinner man som sagt inte ens säga hej och förklara hur man tycker innan den andra (mannen) hunnit komma med något förslag av den mer barnförbjudna sorten.. tråkigt.

Undrar hur många drömprinsar man missar för att de inte kan hålla tungan rätt i munnen, hålla käft och invänta med förspelet tills man ses?

Deras förlust.. eller hur?

(jaa ska ni säga nu.. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaa :)

Anonym sa...

Självklart är det deras förlust!!!
Kram/Grållan

Svenne sa...

Jag är din drömprins!!!