»

torsdag 10 februari 2011

Åhh..

.. när jag ändå är på G..

Varför lockar det förbjudna så mycket mer än det som är tillgängligt?
ÄR gräset alltid grönare och saftigare på andra sidan?


och inte minst, när ska fröken skaffa sig en karl som kan tillfredställa henne bättre än gömman i byrålådan?


Den som lever får se..

EN sak som jag redan vet nu är denna..
Jag är sjuk! Har feber och snorar konstant och som pricken över i har jag en dejt bokad i helgen som ska bjuda på semla. Gillar inte dessa gräddiga saker.. men men.. man kanske kan äta dem nakna? 'Råka' tappa den gräddiga saken i knäet och erbjuda honom att slicka mig ren?

Då slår jag ju två flugor i en smäll.. jag får känna tunga och dessutom själv slippa äta skiten.

Hepp hepp från en feberyr Fröken..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mm Semla!!!

Fröken H sa...

Nooot!..

Anonym sa...

Joho... jättegott... å lite porrigt mä grädde :)

Frida sa...

Nä semlor är ingen höjdare. Tycker om grädde i vanliga fall men i semla - nej tack. Och så den där sjukligt torra bullen.. Nä, tar hellre ett wienerbröd!

Fröken H sa...

samma här Frida.. Men jag gillar de där smulorna från wienerbröden.. då det blir nog till att tappa den 'bullen i HANS knä :)

Anonym sa...

Äh, lika bra att runka bulle... :)

Svenne sa...

Älskar wienersemla, bara så himla gott!!!

Anonym sa...

Du har ju planen klar, fullfölj! Sen kan du bjuda på en krämlängd också. :-)

/Lulebo