»

söndag 13 februari 2011

Kvällslektyr

När jag ser denna pappershög så får jag rysningar..


På bilden den 'oredigerade' versionen av serien 'Tessa & Vikarien'.. ca 600A4..
(Gud vet hur många sidor den varit om jag haft möjlighet att redigera den klart.. 900st? Troligtvis! Minst!)


Nu kommer den ju inte bli den där 'boken' jag hade drömmar om en gång i tiden.. men jag är stolt ändå.. bara av att hålla i denna lunta, bläddra bland alla sidor, stanna till, läsa en rad och le igenkännande. 'åh just det ja, det DÄR skrev jag ju om'..

För grejen är denna.. jag har fortfarande inte läst den här serien sedan jag skrev den..(2007-2009) de få delar jag hann 'renskriva' innan mitt datorhaveri var få och när den 'kukade ur', så gav jag ju upp..

Men att hålla i dessa sidor får mig nästa att börja fundera på om jag inte ska ta och stänga av datorn, krypa ned i sängen och få mig lite kvällslektyr signerat Fröken H.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bunt!!! :)

Anonym sa...

Är det värt att lägga tid att börja läsa om Tessan?


/Lulebo

Fröken H sa...

Beror på hur du menar?..
Har du aldrig läst någon del så kan det vara givande läsning.

Men jag har ju denna novellserie som mitt 'skötebarn' så jag är kanske liiite partisk :D

Anonym sa...

Nåt avsnitt har jag läst, med behållning... ;-)

TigerC sa...

Kan varmt rekommendera den serien! Den har gett mig mycket glädje och njutning!