»

lördag 19 februari 2011

Fröken..

.. har fått en 'förfrågan' att vara flugan på väggen denna afton.

Att vara 'bisittare', insupa atmosfären när det är full action runt omkring.. (2 girls och 3 boys)

Utan att vara aktiv själv bör jag påpeka! Jag må vara nyfiken av mig dessa dagar, men jag skyndar långsamt.. ehhrm :D


Hur skulle NI tycka om att vara med om en sådan sak?
Skulle ni bli upphetsade av tanken att se andra ha sex på armlängs avstånd? Eller tycker ni det skulle vara avtändande?

Lägger in en 'omröstning' till höger strax..(går att rösta fram till nästa helg) svara gärna.. en omröstning för killar, en för tjejer..

Bara nyfiken :)
/ H

...

Tänkte på det..

Jag är fullt medveten om att svaret på frågan kan skifta om man är (lekfull)singel eller lever i ett förhållande med andra att tänka på.
Därför vill jag att ni alla tänker er in i situationen som om ni var singel.. att ni fritt får leka, om ni så önskar..ok?
Tackar.. Rösta på..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Får man följa med? ;)

Froken H sa...

hur stor är väggen? ;)

Anonym sa...

Hål i väggen... gloryhole :)
Jag kommer... får man leka med sig själv? ;)

Fröken H sa...

har någon/något någonsin stoppat dig tidigare? ;)

Gloryhole.. tänker bara på flickornas bild tidigare idag.. glorygarderob :)

Anonym sa...

Hehe
Näe, inget kan stoppa mig ;)

Svenne sa...

Du vet var jag finns om du behöver smaka på en "hård en".
Den går inte av för "hackor" bara så du vet!!!