»

måndag 7 februari 2011

Jag har inte dött..

.. och inte heller glömt bort bloggen..
Bara så ni vet och inte behöver vara oroliga för moi :D

Lite sjukdom, mycket måsten och en tom hjärna kan göra så jag blir osynlig ett tag.. Men inte fan går det någon brist på er för det? Flickorna WAMP styr och ställer, visar vackert vart skåpet ska stå..

Såå.. vad har jag då lärt mig under den tid jag varit frånvarande (denna gång)..
Jo


  • Att det finns personer som bjuder på sig själva, gör mer än vad som krävs av dem och det värmer mitt hjärta förbaskat mycket. Vill inte gå in på detaljer, men Mr Blyerts, en av Bubblans populäraste författare är värd sin vikt i guld, många gånger om!


  • Att ni gillar att ansa era nedre regioner!
Min lilla undersökning visade att hos oss flickor så är det (fortfarande) helt hårlöst som är modet medan killarna börjar komma ikapp med sin porrpung. Men blev ändå överraskad att det var hela 24% av pojkarna som lät sin behåring växa fritt.. där ser man.


  • Oralsex är överskattat!

  • Datingsajter på nätet är som ett smörgåsbord, mycket smått och gott och många gånger oaptitligt skit i överflöd.
Bara man skrapar lite på ytan så är det (i 9/10) samma skrot och korn på innehållet.
Men ska i ärlighetens namn erkänna att några guldklimpar finns det gömda där ute, så för er som är på jakt säger jag bara.. glufsa i er, smaka lite av allt så kanske..kanske ni blir mätta och belåtna tillslut ;)

(fröken är fortfarande hungrig, men har ändå bara kommit till förrätten så jag har ingen brådska ;)


  • Fjortisfylla är inget som passar någon, om man så är fjorton eller 65. Samma bittra eftersmak dagen efter när minnet kommer krypande tillbaka, eller när vänner är så snälla och påminner en om det man helst vill hålla förträngt, nedgrävt och preskiberat.


  • Fröken är ett proffs på bowling och det till trots att hennes klor gör att hon får kasta bowlingklotet med underkast för att inte riskera att bryta av de rackarna.

  • Att en porrfilm som börjar med 12 min ?! filmande av diskande och frukostätande porrskådisar (medan en släpig röst berättar om det 'snusk' som väntar) kan vara en tydlig fingervisning att resten av filmen är KASS :)

Menar, helvete vilken uppvärmning!! Kan jag lika gärna sitta hemma och glo på diskmaskinen och käka flingor medan jag stönar och pillar på pärlan med disktrasan..!

..................



Sååå.. Mer yrt kommer men nu vet ni i allafall att jag fortfarande andas och lever...

Ha en skön måndag alla söta.
/ H - still alive!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är tebax :)

Svenne sa...

Skönt att du andas och lever!
Då finns det ju en fortsättning på det hela, eller?
Kraaam

Anonym sa...

Fröken H

Du tar då i. Så märkvärdigt var det inte!
Men tack i alla fall för de vänliga orden

Blyerts