»

lördag 12 februari 2011

Att tänka på sina medmänniskor..


.. nu kan alla Bubblans PMS bitchar se hit!

I frökens ägo finns 3 stycken av dessa perfekta dörrhängare. (Något att hänga på ytterdörren när det är fara på färde..)

Intresserad av att vara med i 'utlottningen'?

Då gäller detta -
(då jag måste ha er epostadress för att kunna nå de lyckliga bitcharna)

Skriv ned tips, kom med förslag på vad ni vill läsa/se på lilla Bubblanbloggen i framtiden.

OBS. De av er som bjuder på ett eget 'inlägg' som kan publiceras på bloggen (på valfritt tema) får en 'bonus-lott'!

Skicka sedan dessa rader/inlägg till - bubblanbloggen(at)hotmail.com före Onsdag (16/2)..

Klart!
De 3 'lyckliga' meddelas sedan via mail i slutet av veckan..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bubblansidan är ju så gott som fulländad redan... men är det något jag skulle uppskatta så är det fler "läsarbilder"...
Trevlig lördag på dig!!

Elin sa...

jag hade velat läsa lite om tips om lite smått o gått =)

Fröken H sa...

Hey! Era förslag, tips och inlägg ska ju kastas in via mail ju! Men, trevligt att se att några läser mitt lilla inlägg och tycker till i allafall ;)

P&K på er.. ha en skön lördagskväll.. det ska fröken ha :P

Anonym sa...

Okej.. kanske dimper ner en liten bild i din mejl snart :)

Svenne sa...

Jag har svarat och hoppas jag vinner första plats i ditt knä!!! För det var väl det som tävlingen gick ut på???