»

söndag 20 februari 2011

Nylonisar

Gustav flyttade in till ålderdomshemmet. Efter en tid fann han en äldre dam som attraherade honom.

Han frågade om hon ville komma in till hans rum på kvällen, men hon sa bestämt nej. Gustav gav sig inte och någon dag senare frågade han igen. Förklarade att hon kunde få 100 kronor om hon följde med, men hon avvisade honom återigen.

Månaden gick och inte förrän Gustav frågade med ett bud på 500 kronor tackade gumman ja. Båda kröp ner i hans säng. Efter fullbordat verk utbrast Gustav:

"Oj! Hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 1000 kronor!"

"Och hade jag vetat att du kunde få den att stå, hade jag tagit av mig strumpbyxorna!"

2 kommentarer:

Svenne sa...

Den var bra!!!
Puss "mina" girls!!!

Robban sa...

hahah..humor:) men samtidigt otroligt sexyy;)