»

fredag 4 mars 2011

Fröken doftar..

..sommar!

Att vakna av en skrikande klocka, mötas av en gråmulen dag. blåsigt och med tvätt tiden som gud glömde (kl 7-10) gör inte det bästa för humöret..

Men så händer det..

Nere och byter tvätten vid 8, och får då ett samtal från en 'vän' som är på genomresa. Bjuder du på kaffe? Självklart!
15 minuter senare sitter vi och sippar på varsin ångande kopp och disskuterar livet, går igenom vad som skett i våra respektiva liv sedan vi sågs sist..
Inom kort kommer vi in på beröring, ja bristen av som man kan lida av som singel.

Vi är bara vänner, har aldrig gjort något mera än att prata. Om fantasier, våra liv och behov då vi båda varit upptagna på varsitt håll.. men att sitta där, veta att vi båda nu söker och saknar.. sagt och gjort. När så en liten fråga slängs ut.. - Kan inte jag få massera dig? Skulle verkligen på uppskatta att känna varm kvinnohud under fingrarna igen..

Ja vad säger man? Tackar man nej? Ha!

Av åker mina kläder, täcker den nakna madrassen (är det tvätt tid så är det ;)med ett gammalt lakan och sedan, innan man hinner tänka på vad man egentligen pysslar med.. lägger sig ned på mage, endast iklädd trosor och bh och bara väntar med andan i halsen och hundra förmaningar i skallen.. 'va fan pysslar vi med'?

Jag känner hur mannen sätter sig bredvid mig på madrassen, ryser till av förväntan.
Som den duktiga flicka jag är så har jag en uppsjö av flaskor och 'atteraljer' i sängbordet. Jag sträcker ut en hand, öppnar lådan och visar upp dess innehåll medan jag mumlar med lätt rodnande kinder med en känsla av att blivit påkommen..
'välj du!'
Mannen skrattar till och säger något som får mig att le och rodna.. Ja, jag är 'fröken alltid redo'.. ;)


Kylan som sipprar in genom det öppna sovrumsfönstret glöms snart bort, lika så genansen.. Mannens beröring börjar försiktigt, smeker mer än masserar. Fingrar, armar, axlar. Doften av oljan han valt når min näsa och jag njuter. Doften av sommar. Saftig melon, söt honung.

När mannen knäpper upp min bh protesterar jag inte. Jag hjälper honom få av den och känner sedan hur hans händer börjar massera hårdare, mer intensivt.
När hans händer når mina höfter känner jag hur han flyttar sig i sängen, hur han med en lågt frammuttrad ursäkt att han ska sätta sig bekvämare, grenslar mina lår. Pressar ned mig i madrassen under sin vikt.

Känslan av det grova men ändå mjuka tyget i hans jeans får mig att känna mig lite utlämnad. Jag så naken, han så påklädd. När hans fingrar i nästa sekund börjar massera mina skinkor, greppa dem, knåda dem så den smala stringen i mina trosor glider in allt mera mellan mina skinkor hör jag honom stöna till. 'Helvete! Underbara kvinna!'!

Själv vill jag bara sära på mina ben, låta hans fingrar nudda mer, vidröra djupare. Men hans tyngd hindrar mig så jag får nöja mig med att puta med underkroppen mot hans händer, på det viset visa att jag vill få mer..

'..?' Han viskar fram mitt namn som en fråga.
Jag drar in ett djupt andetag och viskar sedan fram.. Ja!

Jag saknar honom när jag känner hur han genast reser sig från sängen. Jag sluter ögonen och hör hur han mer eller mindre sliter av sig sina kläder och kastar dem på golvet där han står. Min tanke är att jag borde vända på mig, möta honom. Men innan jag hinner göra det så känner jag hur mannen greppar mina trosor, drar dem sakta ned för mina ben och hur madrassen sedan åter sjunker ned.

Han gränslar mig igen!

När hans varma nakna lår möter mina och jag sedan känner den lena huden på hans pung mot mina skinkor kommer ett högt stön över mina läppar och jag reser upp överkroppen från madrassen, vrider på huvudet för att se på honom.

Han möter mig.

Jag känner hur han lutar sig fram, hur hans varma bröstkorg möter min rygg och sedan känner jag hans andetag över kinden innan hans läppar söker mina. Denna beröring är helt ny för oss. Visst har vi pratat om kyssar, om intimitet.. men vi har aldrig tidigare varit fysiska. Så det är med en blandning av nyfikenhet, kåthet och en viss känsla av 'får inte' som vi tillslut låter våra läppar mötas..

Kyssen blir genast djup, känns så rätt och suger ur allt syre ur min hjärna.
Jag bara äter av honom, han äter av mig.

Medan våra munnar och tungor leker känner jag hur mannen flyttar sina ben för att i nästa ögonblick pressa ned dem mellan mina, tvingar dem i sär innan han med ett djupt stön mot min mun låter sin redan erigerade kuk leta sig in mellan mina inoljade skinkor för att genast finna vägen in i mig..

..

Ja det var början på frökens fredagsmorgon.. Hur var er? :)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Underbart :P

Fröken H sa...

Ja, det var inte så tokigt ;)

Anonym sa...

Jag förstår det :)

Svenne sa...

Fattar inte varför jag kom försent till jobbet idag?

Anonym sa...

Jag vill också få massage och bli knullad sedan :-* det låter så skönt!