»

torsdag 10 mars 2011

Vem är det???

Det kom ett mail till Bubblanbloggen från signaturen Stranger:

...snubblade in på er blogg och blev lite nyfiken på er.
vilka e ni?

Vi har förklarat det tidigare, men eftersom det trillar in fler nya läsare får vi ta en liten uppdatering:
Bloggen startades den 21 januari 2008 av Fröken H och hette då Den erotiska bubblan´s blogg. Fröken H hade redan börjat lägga ut sina egna och andras noveller på Bubblan. Fröken H är Boss över sidan. Hon kommer med frågvisa undersökningar men också berättelser från sin vardag. Även sakliga tester av en och annan sexleksak är hennes specialitet. Med spänning väntar vi på fler bilder på hennes kropp! Någon gång får vi säkert ihop en helhetsbild. Just nu är det dock mest naglar o bröst...

I oktober 2009 stängdes bloggen för innehållet stred på något vis mot Bloggers regler. Vilka har vi aldrig fått reda på och numera är alla 2837 inlägg enbart åtkomlig av bubblans moderatorer. Eftersom det inte gick att skriva i bloggen, så startades en ny med namnet Bubblanbloggen 2 och det är den du nu läser. Ibland plockar vi ut en och annan godbit från den gamla Bubblanbloggen.


Wampyrellagirls är jag Tina och min bästa väninna och vapendragare Lotta. Båda strax över 30. Jag den blonda, lite mer reserverade och Lotta korpsvarta, storbystade skönheten som fått många killar att få något längtande i blicken!
Det började med att vi skrev noveller som vi övertalade Fröken H att lägga in på Bubblan. I maj 2009 fick vi gästspela på Den erotiska bubblan´s blogg och Fröken H visste nog inte riktigt vad hon gav sig in på! Vi gillade stilen på Bubblanbloggen och har med tiden tagit och brett ut oss med både tokiga bilder och texter. Även en och annan allvarlig information om sex slinter ibland igenom, för vi tycker att vår kunskap inte skall stanna kvar hos oss.


Ellen-Karin är alltså jag och jag skriver noveller, sexnoveller främst och några av dem har ni kanske redan sett här på bloggen eller inne på Bubblan. Varför började jag skriva? Tja … det vet jag inte faktiskt, jag skrev ett par korta för massor av år sedan, men sen väcktes intresset till liv våren 2009 och därefter har det bara rullat på. Jag har lite svårt att hålla mig lagom, jag går gärna in för något ordentligt om jag gör det, det har alltså blivit ett stort antal texter sedan mars 2009 när jag började. Det är lätt beroendeframkallande, måste jag säga, och så är det roligt med kommentarer och pepp, plus att jag märker att det går framåt, att jag lär mig något. Men den största anledningen är nog att jag får leva ut en del trevliga fantasier, fly verkligheten en stund och sen kunna njuta av texterna tillsammans med min man.

Lilla -E- skriver med inlevelse sina iakttagelser om sex och var den som införde begreppet "på fredagar tar vi den i baken". Ger gärna sexråd till den som vill lyssna och tar med glädje mot tips på nya ställningar som hon och hennes "gubbe" kan testa. Tyvärr så ser vi inte så mycket av henne här på Bubblanbloggen, men med -E- vet man aldrig...

Vi får absolut inte glömma killarna

~K~ är nästan lika nyfiken som Fröken H, men istället från en killes synvinkel.

R har testat leksaker för killar och bjuder gärna på en och annan berättelse om det.

-----------

Sen har vi alla läsare som skriver till Bubblanbloggen och tipsar om saker. Det är alltid välkommet och har du nu kommit på att just DU har något som passar i Bubblanbloggen så är det välkommet. Skriv ett mail till bubblanbloggen(AT)hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bästa bloggen :)

Svenne sa...

Håller med Tokflingan till fullo...

Anonym sa...

Klart bästa bloggen!

Rollo Ek sa...

Visst är det en kanonblogg. ;)

R sa...

kanske är dags för ett litet epos kring rudeboy snart? Om ni är nyfikna.

Fröken H sa...

Alltid R.. alltid :)
Gillar att höra om dina 'erfarenheter' på leksaksområdet..

Anonym sa...

Ja, jag är nyfiken på rudeboy :)