»

onsdag 16 mars 2011

snyft


Det är med inte så lite sorg i hjärtat jag nu lägger ut den näst sista delen av min långkörare med Tessa på Bubblan.

Det som gör det extra sorgligt är ju att mina 'kunskaper' att skriva, att fantisera verkar ha försvunnit helt under det gångna året. För jag kan ärligt säga det, vet sedan tidigare att det finns de av er som vill läsa en fortsättning men det vill även jag!
Jag vill oxo veta vad som händer sedan i Tessas liv. Får hon Micke? Vad händer med Johan? Adam? Reser hon tillbaka med Sara till stugbyn vid havet?

Nå ja.. man ska aldrig säga aldrig, en vacker dag så kanske det kommer ut en ny del med Tessa, en som berättar vad som sedan hände med allt.. och alla.

Tills dess.. avnjut de 60+ delar som finns utlagda.. Det ska jag göra.
Puss
H

2 kommentarer:

TinaW sa...

En dag då solen skiner och du ligger på en strand, så kommer säkert inspirationen tillbaks och du kommer att skriva så fingrarna blöder...

Kram!

-E- sa...

Jag tror nog att vi kommer att få en fortsättning. Själv har jag en skrivsvacka som verkar hålla i sig för all evighet, men jag hoppas att även den ska vara över någon gång. Någon med din talang kan liksom inte tappa den, den finns där och kommer tillbaka. Var så säker. Och nu när jag har dator igen kommer jag att läsa igenom allt du skrivit och bara njuta. Puss på dig.