»

lördag 26 mars 2011

KLITORIS



Att läsa ordet klittan i stället för klitoris i köpta sexböcker får mig att gnissla tänder.

Ok om det skedde ibland, i stundens hetta. Men Neeej då. Hela tiden så står det klittan hit och klittan dit.
'Den lilla klittan är svullen, klittan är våt, klittan..klittan..' Iiihh..!

Hade lite förhoppningar att sexet skulle 'flyta på' i den här boken då författaren inte var pryd och kallade kuken för kuk och inte lem som de många gånger gör. I vissa fall kan de köra med penis och det kan jag stå ut med i nödfall. (trots att en penis i mina ögon sitter på småpojkar.)

Men att 'slanga' till den kära lilla klitorisen HELA tiden! Gnissel....


Puss från en kinkig H på jobbet (som har en svullen obehandlad KLITORIS som skriker efter beröring som förhoppningsvis ska åtgärdas denna afton ;)..

2 kommentarer:

Svenne sa...

Låter som du behöver en hård kuk mellan benen ;-)

Mia sa...

Den sista boken i Grottbjörnens folk kommer ut nu i veckan som kommer har jag för mig. Dom brukar vara fyllda med "snusk" ;P