»

onsdag 23 mars 2011

Ja dessa trångsynta rackare..
(med tanke på flickornas förra inlägg)


Fröken fick sig i allafall ett garv i veckan ang just detta..

En 'vän' och fröken satt över en kaffe och disskuterade anal-leksaker för Honom att leka med. Jag har sedan tidigare tipsat denna vän om en NaughtyBoy och nu höjde han denna mot skyarna medan han tyckte att det var så sjukt vad trångsynta många andra män är. (ja han oxo innan han vågade prova ;)


Att många män verkar vara rädda att stoppa upp något baktill i rädsla för att de tycker det är skönt och att de då, per automatik, blir homosexuella eller i bästa fall 'bara' bi.. ?

Jo men visst, så är det väl?
Om man som kille gillar att stimulera Prostatan så betyder det ju genast att han måste gå med i RFSL och sätta näsduk i bakfickan eller hur? Bah!

Vännen gav mig då en liknelse som fick mig att sätta kaffet i vrångstrupen.
Han sa -
'Risken för att jag som hetroman skulle bli gay bara för att jag njuter av analsex är lika stor som om jag genom en olycka blir av med ett ben, får ett träben i stället och då blir ett bord?!..'

Sant.. så sant!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bli ett bord... haha! Klockrent!!! :)
Vill verkligen ha en NaughtyBoy.

Fröken H sa...

mycket snack och lite verkstad hos dig token ;)

Anonym sa...

Hah! Nähä, du... nog fan är det verkstad här alltid :)
Tomt i penningpungen bara :(