»

torsdag 26 maj 2011

Arrghh.. ja!

Fröken har fått loss den ena handen från den klibbiga tapeten..
(woo hooo alltid något..) Tyvärr blir det ju inte mycket text eller vettigt inlägg när man bara har en hands fingrar att skriva med.. (Dessutom kladdiga och våta efter en timmes frustrationsgnugg ?!.. skojar bara.. kladdiga med blött nagellack menar jag så klart ;)

Nå ja.. jag ska försöka så gott jag kan att få ur mig NÅT, trots pekfingervalsen..
Vad har då hänt under min 'väggvistelse' då?

joo..flickorna fortsätter att underhålla er med diverse nyttigheter och spruta ur sig fantasieggande inlägg. Underbart..

Även av några av er bloggläsare har bjudit till på lite inlägg/historier via vår mail.. Skitkul! Mer sådant för sjutton!

Håller fortfarande tummarna att det finns någon/några av er därute som vill 'utnyttja' bubblanbloggen att blogga i.. Dela med er av vad för hyss ni har för er i sommar.. Drömmen vore ju att få 'dagboksinlägg' från flera av er.. mums!



Fröken själv har inte heller legat på latsidan (igentligen).. Hon har faktiskt ÄNTLIGEN blivit av med den där snuskDVD skivan.. En liten flicka (som bjöd på en fantasi tidigare i bloggen) fick troligtvis filmen i brevlådan i dag..
Återstår nu att se om hon vågar/vill lämna någon recension efter hon smält innehållet (vilken är HELT frivillig!)

Mer då?..
Åh.. Fröken har faktiskt stött på inte en utan 4!! av er bubblanbloggläsare den gångna tapetklisterveckan..
Nytt rekord! Och riktigt skitkul att byta ord är det..

För kan ju lova att man inte direkt har några 'normala' samtalsämnen när man ses. Man går ut hårt direkt :).. I vanliga fall när två människor möts kan en konversation börja med
- Hej. allt bra? fint/dåligt väder vi har va? Du ser pigg ut!

När fröken och hennes bloggvänner sätter igång
- Hej. fröken satt på nån mer grabb med strappen än då? Du ser sliten ut. Fått mycket kuk i helgen? ;)

Nå ja..
Jag är vaken (fast borde sova) Jag börjar slita mig loss från väggen (men det kommer nog ta en vecka till innan jag är 100% fit for fight) och jag saknar er..

Puss i natten.. väggen ropar!
/ H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det så många "bloggers" här i närheten? :)
Vilka trevliga samtal dom brukar ha med dig... jag får skärpa mig när jag hälsar på ;)

Svenne sa...

Har beskrivit ditt problem för min katt men hon bara skakar på huvudet,klok som hon är ;-)

~K~ sa...

Nickar medhållande & instämmande åt "flingan" samt skrattar åt Svennes katt...