»

onsdag 4 maj 2011

Fröken är glad..


.. hon ska få ligga innan helgen :) woohooo..

Känna hud, beröring, heta andetag, värme och närkontakt.. om och om igen..

Ja, hon är patetiskt överkåt / kroppskontaktlängtande dessa dagar och börjar dessutom bli lite småless att få sköta saker och ting själv med sina batteridrivna tingestar..

Nej, Tacka vet jag 'vänner' som ställer upp för en fröken i nöd :)


ps.. Fisken på bilden har inget med innehållet i detta inlägg att göra.. snäll fisk.. stygg fröken .. båda dock hungriga ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

I´m happy for you :)

Svenne sa...

Jag också ;-)

Janne sa...

Way to go! Fröken :)

Anonym sa...

Själv så stegade jag precis upp nyknullad från tvättstugan ;)

Fröken H sa...

Hehe.. tack Janne..;)
Och du Token.. fick tvättmaskinen sig ett nyp eller?

Anonym sa...

Körde dubbelmacka med tvättmaskin och torktumlaren...

Froken H sa...

Haha.. det jag anade :)

Anonym sa...

Jag va pålägget... :)