»

fredag 6 maj 2011

Det kom en fråga..

Alltid kul när det dimper ned frågor och funderingar från nyfikna bubblanbloggläsare i vår inkorg.

...............
Jag skulle vilja tillfredställa en yngre UG-light kvinna, men vet inte hur jag skall närma mig henne och hur jag skall agera, vilka förväntningar har hon på mig? Vad triggar henne? I vad finns njutningen hos henne?

Måste jag tänka försiktighet och tillit eller bromsar detta bara upphetsningen?
Är det vissa attrribut/redskap som är ofrånkomliga?

Hjälp mig
/G

.................

Och då Ni som läser bloggen är så dundergoa så hjälper ni väl till och berättar vad Ni tycker i frågan? Vad anser Du? Hur ska G gå tillväga?

(vem vet, han kanske bjuder till och berättar hur 'mötet' avgick om vi är snälla?! :)

1 kommentar:

TinaW sa...

Gäller först att ha förtroende och verkligen veta vad HON vill. Så snacka lite innan ni börjar. Ta reda på vilka leksaker som skall ingå och använd dem o inga överraskningar som ni inte pratat om.
Skall det bli lite mer spänning så kan ni snacka dagen innan eller i alla fall några timmar före. Sen skiljas åt och mötas där ni bestämt och då gör du, det hon vill och INGET mer. Givetvis kan du göra något annat innan hon tänkt sig att det skall ske, eller dra ut på tiden lite mer.

Viktigast är ALLTID att du gör det hon vill o inte det du tror att hon vill.
Glöm sen inte att ha ett STOPP-ord. Då avbryter du leken medsamma. Mer erfarna partners kan klara sig utan stoppord, för de har genom flera års lek, lärt sig vad gränserna går. Ni som precis börjar, skall absolut ha stoppord och givna regler...