»

fredag 6 maj 2011

Ny fredag..

.. i bubblanland..

och fröken har nu bestämt sig!

Jag SKA bli av med den där förbannade filmen under helgen om det så är det sista jag gör!
Sååå..


Ni bjuder inte till på pinsamheter.. inga fantasier..

hmmm.. NÅGOT måste ni ju göra för att
1. visa ert intresse
2. ge mig tillgång till er e-post för vidare kontakt
3. förgylla mig dag

så.. Jag gör det busenkelt för mig..(och er)

Skriv ned din bästa FRÄCKIS* i ett mail och skicka den till bubblanbloggen(at)hotmail.com.. (före midnatt)
Den historia som sedan 'vinner' via en omröstning här på bloggen.. ja vinner en maffig, bättre begagnad p-rulle :)

Så, vad väntar ni på? Få mig att le och rodna för tusan!!

/ H

* Fräckis, typ av rolig historia eller gåta som finner sin poäng i underlivshumor. Kort och gott, skämt med anspelning på sexualitet eller naturbehov. Det brukar vara mest skämt som bara vuxna förstår och skrattar åt. (Wikipedia)



Ex.

På Finlands-båten ser en man i baren en mycket tilldragande kvinna. Henne ska jag ha, tänker han. Han kallar till sig servitören och säger att han ska servera henne ett glas champagne av ädlaste sort.
- Och glöm inte att hälsa från mej, jag heter Brynolf.


Servitören häller upp ett glas champagne, överräcker det till kvinnan och säger att det är med hälsningar från mannen i den röda kavajen som heter Brynolf. Kvinnan tar upp en penna och skriver något på en servett som hon ber servitören överlämna till mannen.

Brynolf läser på servetten:
”Ska jag mottaga champagnen måste du ha en Ferrari i garaget, 10 miljoner på banken och 20 centimeter i brallorna.”


Brynolf skriver tillbaka på en servett:
”I mitt garage står en röd Ferrari och en vit Jagga XJ 12. På mitt bankkonto finns över 100 miljoner. Men aldrig i livet att jag förkortar min stolthet med 7 centimeter för din skull. Men låt dig väl smaka av champagnen!”

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, titta på den igen du :)

Fröken H sa...

;) jag tittar inte, jag utövar :D

Anonym sa...

Mm..hade fröken en trevlig natt?

Fröken H sa...

Jovars.. inte så tokig.. Aning grusigt i ögat i dag bara.. Konstigt det där, flera timmar liggande i sängen men ändå trött?..hmmm

Anonym sa...

Haha! Jo jag känner till det där :-)
Vi ska bo i sängen ikväll vi...
Blir strappen å hela paketet ;-)

~K~ sa...

Jo...

Det var en kille som var blind, och det är ju så att om man saknar ett sinne utvecklar man de andra sinnena mycket mer.

Den här killens specialitet var att identifiera träslag enbart på doften. Det hade blivit en grej på varenda fest att deltagarna hade diverse olika träbitar med sig som han skulle tala om vad det var. En del försökte lura honom med att lacka nåt exotiskt träslag med tallolja osv, men han klarade det också.

Men nu hade polarna gjort upp att dom skulle bräcka honom; en tjej på partyt la sig på ett bord och killen sniffade lite...

-Nja, det här var svårt... Ni får vända på träbiten!

Tjejen vände på sig, han sniffade igen.

-Hmmm...

-Ahh, nu vet jag, det är dassdörren från en fiskebåt!!!