»

fredag 6 maj 2011

'Jag vill..

.. lära mig suga'

Så skrev 'Elin' i en kommentar till ett tidigare inlägg..

Så pojkar som läser Bubblanbloggen.. kom igen nu!
Berätta för Elin era tips, förslag..

Vad är wow ?
Var är no no ?

Hjälp henne (och oss andra) att bli kuksugar-ess i sommar!
(jag VET att smaken är som baken, en vill ha sug, en annan 'fladder', djupt, vått, hårt, mjukt.. blablaha.. men ändå.. kom igen! Vad gillar DU?!)

Puss i natten
/ H.. med tungan rätt i mun och läpparna omslutande ett sugrör.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mycke saliv å slicka å sug på ollonet. Glöm inte pungen... Å för min del så är anal stimulans en höjdare. Men vilken tjej vill inte knulla på en kille i rumpan?!

TinaW sa...

Vi Wampisar skrev en kort instruktion här:
http://bubblanbloggen2.blogspot.com/2011/04/fram-med-rakgrejerna.html
Bara läsa o komma ihåg, när lämpligt "offer" uppenbarar sig...

Svenne sa...

Det skönaste jag vet är när hon drar tillbaka förhuden på min stenhårda kuk, suger och slickar på mitt ollon med sin våta tunga.
Sticker hon även in ett finger i analen så blir det optimalt. Då kommer sprutet ganska omgående som hon sväljer med glupsk aptit.

Anonym sa...

Precis Svenne...så ska d gå till :-)

Elin sa...

Blir killar besvikna om man inte tillåter dom spruta i munnen?

Anonym sa...

Nix.. Men det är en underbar bonus ;-)

Elin sa...

Jag ångrar mina dumma val! O de enda typ jag har kvar som e ogjort e att bli sprutad i munnen, o de vill jag bevara till 'min man' xD löjligt men så e de.