»

tisdag 3 maj 2011

Dream on

Mina drömmar består ofta nu för tiden av fantasier på tre.

Jag ser mig själv ligga i centrum mellan två vrålsexiga män. Deras händer som smeker, tar för sig och bara ger och ger och ger tills jag knappt vet vad jag hetter längre.. aahh!

Det som ger mina drömmar en extra krydda är som på bilden.

Mitt i vårt lekande och heta omfamningar så börjar männen även smaka på varandra!Vet inte varför just DET hetsar mig så mycket??

Är det för att man vet att så många män inte skulle se det som en självklarhet att våga vidröra en annan man i en sådan situation? Att när de väl gör det (med nyfikenhet och darrande iver) så vet man att de låter SINA innersta fantasier få utlopp?

Hamnar man i säng med en man och två tjejer så känns det liksom så självklart att tjejerna smakar och pillar på varandra, vilken läggning de än må ha glöms det bort i stundens hetta. Medan män ber om ursäkt för att de kommer in i varandras 'space'.. Konstigt det där.. och jäkligt synd..
De missar så mycket.. fegisarna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, vi är fegisar!

Svenne sa...

Håller med Tokflingan, så är det bara!!!

Anonym sa...

Innan du väckte tanken var det omöjligt! Sen blev det möjligt, nu är jag nyfiken för din skull inom ramen "3förkul"

Fröken H sa...

:) kul att höra det från dig min 'partner in crime';)..Säger bara - Upp till bevis! Ser fram emot det ska du veta :D

Anonym sa...

Finns ju många bi~filmer som fröken säkert skulle uppskatta ;-)