»

fredag 23 april 2010

Är det bara i min påse..


.. som de där vit/svarta platågodiset saknas?

Minns jag fel att det tidigare fanns godis i 4skikt?
Vet att jag tyckte de var godast, bet av våning för våning..

Är nu helt klart besviken..
Har mulat igenom hela påsen och inte en enda liten rackans vit/svart godis har jag funnit..
Ont i magen jaaa.. men nöjd? Not!

Vaffö gör de på detta viset??

/ Godissugen H




Wampisarna lägger sig i...

Är nog bara på landet det inte fås några flervåningsgodisar! ;)

8 kommentarer:

Lea sa...

haha finns det där godiset än! kommer ihåg jag åt det hos mormor =)

Anonym sa...

Svart/vit eller Vit/svart det kan kvitta, men när jag var en liten kille (det var djävligt länge sedan) så kallades sådan karameller för "begravningskarameller".
jag ror inte dom var goda!

Blyerts

Fröken H sa...

Blyerts.. goda? Vad har det med saken att göra? Det är pillnjutningen som är götta.. du vet lager för lagar.. som Ballerinakex typ. Vem gillar äta sådana kex rakt upp och ned? Nä man försöker bita av locket och äta del för del :)

Anonym sa...

Fast de godaste är väl ändå de turkosa med "strössel" på
Wow de knastrar så fint på tungan....

Svenne sa...

Andras godis är alltid godast:-)

TinaW sa...

En del får frossa på Fröken H:s favoritgodis!
TUGG... TUGG... TUGG...

Anonym sa...

Fröken H förnekar sej aldrig!

"Pillnjutningen som är götta"

På karamellen??

Undrar

Blyerts

Fröken H sa...

Tjejer.. förfan skicka HIT!