»

tisdag 13 april 2010

Blodsugare


Har i flera månader nu haft en idé till en novell tumlande i huvudet. En novell innehållande sexiga vampyrer och oskyliga offer.. men med erotisk twist off curse.

Hoppas HOPPAS att jag får tummen ur snart att i allafall få ned den grovt på pränt, så att jag en regnig dag kan sätta mig ned och skriva rent den..
För det var ju ett tag sedan jag la ut en ny novell.. ehhrmm..

Har en på G, nästan klar.. den handlar om en het nyårsafton.. Så ni kan ju tänka er hur länge DEN har legat och samlat damm.. Nämnde jag att det var nyåret 08/09?..

Jag får skämmas!
/ H

2 kommentarer:

-E- sa...

Äsch H, det spelar ingen roll hur lång tid det tar för vi vet att resultatet kommer att vara värt all väntan.

Momill sa...

Du behöver aldrig skämmas, vissa saker behöver sin tid!
OCH så ser jag fram emot kombon sex och vampyrer, bara vetskapen om att en sån novell är på g hos fröken får det att vattnas... eh.. ja, i mun!