»

lördag 3 april 2010

I'm back


Hej alla söta, fröken H här..

Får börja med att önska er alla en god och trevlig påsk, och håller tummarna att ni under veckan uppskattat flickorna WAMPs inlägg om porr! Vet inte var de får allt ifrån men det är fan så bra!!

Själv så har jag hållt mig tyst.. då jag både varit upptagen med jobb och att min gamla harv till dator kukat ur.. men det ska bli ändring på nu.. hoppas jag!

För nu har jag efter en del vånda shoppat mig en ny liten dator som förhoppningsvis ska funka felfritt ett tag... + att jobbet är lite lugnare nu ett par dagar.. (påskledig :)

Så puss på er.. ses snart!

/ Bubblanbloggens alldels egna yra påskkärring.. Fröken H

2 kommentarer:

-E- sa...

Glad påsk till dig H, och till alla goa bubblanläsare såklart!

Svenne sa...

Håll ordentligt i kvastskaftet denna påskafton, annars kan det ta en ändelse med förskräckelse!!!
Påskpuss på hela dig!