»

torsdag 22 april 2010

Fan Fan Fan

Jag är så förbannat less, irriterad och FRUSTRERAD!

Här har ni Fröken Snusk i egen hög person som inte haft en förlösande orgasm på .. vad kan det vara nu.. 3 månader?

Har försökt med det mesta, på egen hand och med sällskap men det tar bara.. stopp.
Jag är många gånger så nära att hjärtat är på väg att stanna men så händer något och jag känner mig bara.. Tom! Nada! Njet!

Och när man är så här frustrerad så är det skitsvårt att blogga snusk och inte minst att skriva dito. Det är liksom som om hjärnan vill för mycket och så blir det bara kattskit av alltihopa.

Suck!

Jäkla bra 'snuskblogg' det här är dessa dagar eller hur?

Så därför undrar jag nu...

Är det NÅGON där ute som har ett fungerande sexliv och som vill/vågar berätta detaljer från det?
Singel? Par? Hetro? Gay? (morgonsex, bästa/sämsta sexet, ställningar att rekommendera, Onanitips, drömmar, fantasier mm)

Blogga om sina förlustelser här på bloggen medan jag laddar mina batterier?


Skriv en rad till bubblanbloggen(at)hotmail.com..... please?
/ H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Täcks man föreslå fröken H att kika lite på den "erotiska Bubblan"!
Där finns det detaljer om allehanda upplevelser: Singel, par, hetro och gay. Dock anger man inte alltid tidpunkten för övningarna.
Vad som gäller fantasier,så om man skall döma efter fröken H:s noveller, så finns det inga brister på det området!
Slirar det med lusten, så är några veckor avhållsamhet en nyttig kur. ( lite trist och plågsam förstås)
Rekomendation: Två veckors avhållsamhet. Händerna på täcket! Och ragga sedan upp ett lämpligt offer, spela "hard to get" (svårt, men nödvändigt) och sedan är det klart!

Fröken H sa...

Tack för tipsen.. Ska börja följa dem.. i morgon ;)

/ H

Anonym sa...

Som kille är det underbart med en morgonkåt flickvän. Att vakna med en villig kvinna är nog det bästa som finns.