»

tisdag 20 april 2010

Även gamla kärringar kan lära sig...

..

Kors i taket! Fröken var på badhuset idag.. denna gång mindes jag tack ochlov att knipa ihop med benen.. Ingen halsmandelmassage idag alltså.

Men i stället så tror jag att det flöt omkring förkylningsbasselusker i vattnet, för nu sitter jag här och mår kack... Huvudet bultar och näsan rinner.. buhuu!

Får hoppas att jag kan sova bort skiten och vakna pigg, utvilad OCH förhoppningsvis med något vettigt att skriva om till bloggen..

Ses.. snörvel.. Det är mycket nu..
/ H


ps.. ju just det.. Min gamla harv till dator har verkligen fått fnatt. Inte ens ett proffs kunde ruska liv i skiten.. Men jag är nästan lite glad åt det.. Undrar hur den stackars saten skulle ha reagerat om han fått igång den och alla mina bilder, noveller och annat.. skumt.. hoppat fram???.. Hjärtstillestånd nästa? (fast frågan om det var han eller jag som skulle drabbats?!)..

Nå jaa.. Lite tråkigt är det.. men men.. bara att börja om från början.. har 3x mer utrymme att fylla upp med snusk i den nya datorn.. :)..

Natti natti

1 kommentar:

Svenne sa...

Du är väl ingen gammal kärring vad jag vet!
Krya på dig min vän