»

tisdag 6 april 2010

Dynginlägg

Har ni njutit av solen i dag? Hoppas det!

Själv har fröken varit på en inte allt för angenäm undersökning.. Koloskopi! Kan lova att det inte var ett uns mysigt.. njaaa.. bedövningen och det avslappnande medlet som fick en att fnissa trots man låg där med 1m slang uppkörd i häcken var faktiskt helt ok..

Man kanske skulle ha frågat vad det där medlet hette? Vore ju perfekt att använda sig av för de känsliga, vid analsex..

Men men.. nu är det gjort..

Hrmm blev ett riktigt dyng-inlägg det här.. sorry.. men min hjärna är lika tom som min tarm just nu..

Återkommer..
H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Testa gastroposi så får du känna en riktig njutning!!!!!!!!!!!!!
Sussi

Hannes II sa...

Välkommen i klubben! Sist jag gjorde det så fick de söva mig!

Anonym sa...

Bedövning? Avslappnande medel?
Sån lyx fick inte jag när jag gjorde det där för ett par veckor sen...
Men även jag intygar; det var INTE mysigt!!

Anonym sa...

Jag har några dagar kvar innan jag får avnjuta detta tveksamma njutningsmedel och tackar för uppmuntrande kommentarer

Blyerts