»

tisdag 13 april 2010

Vem får dina SMS?

På sidan http://www.felsms.com hittar du massor med SMS som skickats till helt fel personer.

Blir väldigt pinigt att stå där med mobben i näven och precis tryckt skicka och samtidigt förstå att nu kommer fel person få SMS:et!
 
Till:
One night stand
Sms: Jag är på väg hem nu. Hon hade den värsta buske jag sett. Höll knappt på att hitta därifrån när jag slickade henne. Jag gav henne fel nummer så jag kommer aldrig mer behöva dyka ner i trollskogen igen :) Möt upp mig så tar vi en Pizza?
Svar: Ja nu har jag ditt nummer. Jag skall bara raka mig först sen möter jag upp dig på en pizza.

Förklaring: Jag skämdes så jag trodde att jag skulle dö när hon svarade. Men vi tog en pizza ihop och är tillsammans sen 3 år tillbaka.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Flickvännen
Sms: Hej! Synd att jag inte kunde följa med, men hoppas ändå du får kuk ikväll!
Svar: Vad roligt att du kommit över din svartsjuka och att du alltid ser till mitt bästa, älskling!

Förklaring: Baksidan av att man lägger in nya ord (som i detta fallet "kuk" som alternativ till "kul") i t9-funktionen på mobilen i kombination med att man skriver och skickar en aningens för fort.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Till: Faster
Sms: Han knullade mig i går så att min fitta är helt öm i dag ..
Svar: Detta ska jag meddela din mamma om NU!

Förklaring: Jaa.. smset skulle till min bästavän som inte kom på en fest där jag var.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Mamma
Sms: Jag vill ha sex, NU !
Svar: Vad ska jag göra åt saken ?

Förklaring: Skulle skriva till min flickvän, men skrev detta till mamma istället. Pinsamt nog att hon svarade, men att hon kom hem till mig samma dag ?? :

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Mamma
Sms: hej baby! vill du komma över och mysa lite? Mamma är inte hemma så vi kan ha sex i hennes sköna säng ;)
Svar: Du ska fan inte göra något med någon tjej i min säng!!

Förklaring: Skulle skicka till en tjej som jag var på g med, hon vågade aldrig mer komma hem till mig efter jag berättade att jag skickade fel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Pappa
Sms: Pappa åker bort ikväll så du kan väl komma över? Skulle vilja testa att ha sex på köksbänken;)
Svar: Inget. Pappa kom ner i mitt rum och skällde i säkert en timme och stannade slutligen hemma.

Förklaring: Detta skulle ju såklart till min pojkvän. Min pappa är jehovas vittne och anser att man inte ska ha sex före äktenskapet, särskilt inte i hans kök.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Till: Min chef
Sms: Du som är tjej. Kan ni verkligen göra två saker samtidigt? I sånt fall skulle jag vilja att du suger av mig och visslar samtidigt. ;)
Svar: Tycker inte det där är värt att svara på.

Förklaring: Skickade till min avdelningschef som heter Gunilla min fru hade jag inlagt som Gumman. Inte nu lägre. Rädd för att göra samma misstag igen

/Lelle

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Chefen
Sms: Jag blir galen snart. Jag blir slickad fram och tillbaka mellan två ställen hela tiden. Jag orkar inte mer. Vad ska jag göra?
Svar: Jag hoppas du skrivit fel. Vad menar du?

Förklaring: Jag ville skriva skickad, T9 ville skriva slickad. Var menat till min man som jag ville klaga för. Men skickade till chefen som jag klagade på. Det var han som slickade nej menar skickade mig fram och tillbaka. Jobbigt att förklara vad jag menade.

/Anita

xxxxxxxxxxxxxxxx
Till: Chefen
Sms: Vad har du för storlek på underkläder?
Svar: Måste tyvärr svara med en motfråga. Varför undrar du det och vad skulle du ha med det att göra?

Förklaring: Skickade till min chef istället för min fru. Tänkte köpa något sexigt till henne på alla hjärtans dag. Jag skämdes så jag tänkte byta jobb men när jag förklarade för chefen skrattade hon så hon grät. Hon tyckte att hon borde förstått det.

/Pete

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Till: Chefen
Sms: Nu får fjortisbrudarna hålla hårt i trosorna! Har fixat ett bra gäng tills ikväll! Har precis sjukanmält mig över helgen. Korkar upp direkt när jag kommer hem!
Svar: Inget

Förklaring: Märkte inte att jag skickat fel innan vi satte oss i bilen och skulle åka hem. Samåkte nämligen med chefen, som också är mammas kompis. Fick ett helvete både på jobbet och hemma eftersom jag fortfarande bodde hemma då.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Min Chef
Sms: Åh min chef! är så jävla jobbig. Han pressar mig, den jäveln han är ett pervo som är ute efter ett ligg varje natt, såg han på Collage klockan 3 på natten JÄVLA GUBBE, hatar mitt jobb gör det bara för pengarna.
Svar: För det första, skämtar du med mig?
för det andra, jag är inget pervo och är inte ute efter ligg. Du kan komma tillbaka och jobba när du har skämts klart!

Förklaring: Skulle skickas till min bästis Molly.
och skickade fel, du fattade inte hur mycket jag skämdes. Ville bara dö!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Till: Chefen
Sms: Din rumpa är lika mjuk som ett päron som blivit mikrat i 10 min :J
Svar: :)

Förklaring:Ja, jag träffade en tjej en dag, när jag väntade på bussen! Tja, vi raggade lite och så tyckte jag hon hade en fin rumpa! och ville påpeka detta, men kom till chefen istället! xD

xxxxxxxxxxxxxxx

Till: Min Chef (kvinna)
Sms: Jag blir oroligare och oroligare nu. Ena pungkulan hänger en bra bit längre ned och är svälld till dubbel size. Det gör inte ont men jag måste nog ringa till husläkaren?
Svar: Ja det tycker jag att du skulle göra. Nu trodde jag att du var hemma och sjuk för vinterkräksjukan. Men nu vet jag och håll dig hemma tills du är riktigt återställd.

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min kvinnliga chef. Hon tog det bra men hon är en av de sista som jag ville skulle veta om min svällda testikel. Fan så pinsamt det var att svara tillbaka till henne. Min blivande fru skrattade så hon grät när jag berättade mitt felsms för henne

xxxxxxxxxxxxx

Till: Mig
Sms: Men Hasse då! Du vet väl att mitt underliv är ditt varje kväll älskling.
Svar: Inget

Förklaring: Det här meddelandet kom till mig ifrån min mamma. Som skulle ha skickat till min pappa (Hasse). Det finns inget värre än när man får ett sådant av sin egen mamma. Men visst dom är lyckliga tillsammans :) Jag låtsades som att jag aldrig fått något, och mamma förstod nog aldrig att hon skickat fel.

xxxxxxxxx

Till: Mamma
Sms: Var just inne på min pappas dator och ärligt, han kollar på porr! Min pappa! Fyfan, vad fan gör man?
Svar: Ok

Förklaring: Det var menat till en tjejkompis men kom till min mamma. Det gjorde ont i hela kroppen när det kommit iväg. Mamma var på jobbet och det var rätt tyst vid middagsbordet den kvällen. Hörde mamma och pappa diskutera det nästa kväll men inga detaljer. Tack & lov!

xxxxxxxxxxxxx

Till: Hyresvärden
Sms: Hej älskling. När du kommer hit så ska jag slita av dig kläderna och straffknulla dig för du va sen igår. Älskar dig massor
Svar: Humm, hyran blir den samma. Kram

Förklaring: Ja det blev liite fel där ja. Men han tog det som ett skämt.

4 kommentarer:

-E- sa...

Hahaha, man kan inte sluta läsa, en del är verkligen så pinsamma så man skäms fast man inte ens är inblandad själv.

Tina W sa...

T9 är farliga saker att använda om man inte kontrollerar det som skrivits innan sms:et skickas...

Mia sa...

fy fan vad roligt det var att läsa! Gud vad jag skrattar! :D:D

Momill sa...

Hahaha! Sjukt kul