»

söndag 14 november 2010

En fläkt av julgröt..

Jag vet inte hur NI doftar en söndagskväll.. men själv så doftar fröken Julgröt!

Inte för att jag står och leker tomtemor vid spisen.. oohh nooo!
Jag doftar för att jag precis smörjt, oljat in och kryddat min kropp med produkter som doftar 'kanel & vanilj'..


Jag har aldrig varit en sådan som sprejat på dyra parfymer med starka dofter.. vill att det bara ska gå att ana, komma en liten fläkt av något intressant när man går förbi (eller sniffar mig i nacken, snusar mig över magen och nedåt..woohooo :)


Men jag har även märkt att jag väljer kläder efter doft! Eller det blev fel.. jag väljer FÄRG på kläderna efter den doft jag fläktar för dagen..

Denna 'kanel & Vanilj' gör mig brun, natur och guldig medan Jordgubb och 'bäriga' dofter gör mig lila, rosa och svart..

Hrrmm.. Konstigt det där..

Nåja.. ytterligare ett ointressant inlägg från fröken.. men va fan.. det är SÖNDAG! Tankeverksamheten har rast och vila i minst.. jaa 10h till..

Pöss /Tomtemor H

Inga kommentarer: