»

tisdag 23 november 2010

Sex eller erotik?

Tycker det är så kul att läsa alla de kommentarer som novellerna får på min lilla Bubbla.

Många gånger så är det storyn före, efter och kring själva sexet som 'folk' uppskattar mest.. och Det tycker jag är så förbannat kul!
För det är just det, spänningen, handlingen och chansen att 'leva sig in' i en novell som var anledningen att jag skapade min Bubbla en gång i tiden.


Jag tröttnade på att läsa in-och-ut noveller, alster som man knappt hann komma in i innan killen sprutade och tjejen joddlade medan de lämnade läsaren vilsen och otillfredställd.

OK, ska vara ärlig och säga att ibland kan det vara trevligt att läsa en novell som inte innehåller annat är
- ååhh jaa!
- Hårdare, ge mig Meeer!

Men oftast behöver (i allafall jag) lite mer för att komma igång, att leva mig in i en fantasi.

Och egentligen..
Behöver en erotisk novell egentligen innehålla fullbordat sex?

I mitt tycke nej!
Erotik kan vara så mycket mer än penitration. Det kan vara samspelet, spänningen mellan två människor. Unga som gamla, tjejer eller killar.

Därför skulle det vara kul att se om någon av er Bubblan
vänner (och Bloggbläddrare) har lust att skriva något annorlunda..

Någon som vill försöka skriva en erotisk novell utan sex?
En novell som innehåller spänning, upphetsning och tillslut lämnar läsaren med en varm känsla i magen?

Vore skitkul om någon vill testa..
Skriv ditt 'alser' och skicka in det via kontaktfältet på Bubblan så pillar jag in det där det hör hemma + här på bloggen..

Och nejdå, jag tänker inte jäkta på er.. Låt skrivandet och skapandet ta den tid det behöver.
Då det inte är någon tävling så finns det inget slutdatum, jag kommer att uppskatta att läsa dessa när de än dimper ned!

Puss och lycka till.
/ H

1 kommentar:

Gurra sa...

Hej på dig,
Behöver en erotisk novell egentligen innehålla fullbordat sex?

Vad är din definition av fullbordad sex? Smekningar till orgasm eller oralsex är det fullbordad sex, om bägge är näst intill påklädda och akten sker på en ofentlig plats.