»

söndag 28 november 2010

Mantyhose

Kylan är här och en bubblare i modekretsarna är strumpbyxor för män, mantyhose. Ett alternativ till långkalsonger.

Vad säger ni tjejer, hiss eller diss? Vill ni se er man i dessa?

Vill man prova så kan man skaffa leggings eller strumpbyxor på www.manstrumpor.se. Dom är sydda så att det finns plats för själva paketet. Det är väl enda skillnaden mellan mantyhose och strumpbyxor eller leggings för kvinnor.

Jag ska nog skaffa några för att se hur det är. Mest för skojs skull. Man måste liva upp vinterkylan lite och kanske få sig ett gott skratt. Eller så är det en hit och då är det bara att köpa fler.

Nån man som har provat eller som vill/vågar prova?
/R.

3 kommentarer:

Jenita sa...

Well, killar kan ju oxå frysa och varför inte ha ett alternativ till långkalsonger?

Men jag måste nog säga att om det visade att en kille jag dejtade skulle ha sådana skulle jag först höja på ögonbrynen, sen le och småskratta lite och fråga- vad är det där? :)

jag skulle ha svårt att tända på det, mest för att jag inte tycker strumpbyxor är manliga och just det manliga är det jag tänder på. Men en kul grej, absolut :)

Tina W sa...

Idén är inte ny, men det är nog ett allt för kvinnligt plagg för att bli vanligt förekommande hos männen...

Anonym sa...

Har ofta reflekterat över att kvinnliga plagg vandrar över till herravdelningen som ex tighta jeans, tighta t-shirts, stretch-jeans figursydda kavajer etc.