»

lördag 27 november 2010

Ring in lördagskvällen

- Stöna för mig!
- ..

- Kom igen, var inte blyg! Det är ju bara jag..

- Aaah!

- Så ja.. låt fingrarna glida ned, smek dig!
- Mmmm..

- Är det skönt?
- Mmm hmm!

- ..

- Gud jag hör hur våt du är! Jag blir så kåt av att höra dig! Låter du fingrarna smeka?
- Ahh! nej.. min.. leksak.

- Är den skön? Berätta!
- Den.. den knullar mig. Ahh.. den.. den ååh!

- Härligt, fan vad kåt jag blir!
- Mm.. ja.. jag kommer snart! Åhh!

- Smek fortare! Stöna högre! Kom! Kom med mig!

- Nu! jaaa! ggghhh.. Åhh.. Nu!


Klick!


....

En helt ok start på lördagskvällen!
Hälsningar Fröken H, Rock Chick och en stackare över telefonen :)

4 kommentarer:

Svenne sa...

Mums filibabba!!!
Ha en bra fortsättning på lördagskvällen för det tänker jag ha:-)

Fröken H sa...

-- nån timme senare..


- Vad har du gjort ikväll då?
- Åh jag hade bara lite telefonsex med X.
- Aha! Berätta!
- Jo vi.. bla bla bla..

- Oh fortsätt!

.. repris repris.. :)
klick

Åhh nu är förken MYCKET nöjd och belåten. Ok för att fixat 'saker å ting på egen hand', IGEN men va fan, man får inte vara kräsen när man är singel :)

Nu bloggförbud till i morgon kväll..
Puss och stön på er alla!
/ H

Jesper sa...

Snacka om att fröken har en egen "heta linjen" ;)

Fröken H sa...

haha, jo. Man får ta chansen när den kommer.. Inte alltid man har sällskap när det är dax att 'komma till' så jaa.. varför inte :) Man får passa på när personen i andra änden av luren är på G..

'heta linjen' jaa.. den väcker gamla minnen.. Finns den kvar?