»

fredag 26 november 2010

Ta mig baklänges

.. typ!

Minns ni att jag skrev om den där telefonförsäljaren för nån vecka sedan? Mannen som efter avslutat 'jobb' började mailbomba fröken med olika, inte direkt diskreta, frågor och fantasier?


Vem tror ni kom och hälsade på idag?
Som artigt räckte fram handen och presenterade sig? Jepp.. !

Och som pricken över i, (bara för att bevisa hans låga IQ) så frågade han när jag motade honom mot dörren.. - Vill du jag ska stanna kvar?

Öööhh?.. Jomen visst mannen.. Jag lyfter gärna på kjolen för män som du!
NööT!

..

Annars tror jag det kan bli en bra dag :)

Invigning av nämnda bock, snö som dalar från himlen och kanske, kanske lite rajraj på kvällningen att se fram emot. Är ju 'Open minded' på en av krogarna i stan.. utbudet blir ju genast större :D

Puss puss för stunden
/ H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara så att han hade läst Aftonbladets nätbilaga ??
Där står det att Gävlebor och Gotlänningar är kåtast i Sverige
;-)
Ha en bra helg.
HarryP

Fröken H sa...

Gör det? haha.. ja för engångs skull så kanske deras undersökningar stämmer :)

Så den ultimata flirten ikväll är en lokal'förmåga' eller en inrest Gotlänning? ok, bara till att hålla utkik ;)

Ha en bra och inte minst skön helg du med Harry!

Anonym sa...

Hej har du någonsin berättat för ett krogragg vad du bloggar om?

Fröken H sa...

nope :).. Min blogg och min novellBubbla är min hemlis. Vill ju inte skrämma iväg raggen när man väl fått dem kroken eller hur? ;)