»

måndag 12 september 2011

Badsexday - By Saphire

Kul kul.. Någon som redan 'nappat' på frökens uppmaning att börja gästblogga på Bubblanbloggen :)

Hälsa Saphire varmt välkomna boys 'n girls!

......................................................

Badsexday


Lika väl som jag kan ha en "badhairday" går det lika gärna att ha á la "badsexday".. Finnar, att vara svullen, orakad om det är en önskan osv. kan lika gärna vara en orsak, det beror individen.

Har nu varit sjuk under en längre tid och ska börja komma igång med hårdare träning. Dels för att jag älskar att avreagera mig med träning men har också alltid fått beröm för min midja som jag vill behålla. Rumpan har även legat i fokus så det ska nötas nu!
Blir strax en promenad till jobbet och imorgon på förmiddagen tänkte jag försöka klämma in gymmet.

När vi ändå är inne på kroppsdelar så måste jag bara klämma in att axlar och armar är så sjukt upphetsande på killar. Har en kille i min närhet som är så sjukt sexig och det bästa är att han inte verkar vara medveten om detta. (Fåfänga till tusen är sjukt avtändande) blir upphetsad bara av att titta på honom.

Dagen till ära så lider jag för tillfället av träningsvärk i både lår,ben och vader. Detta efter ett antal timmar i sängen.

Kan flika in att jag spänner mina ben när jag ska få orgasm.. och det blev ett antal under denna helg. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om axlar o armar,särskilt vissa underarmar gör mig knäsvag.
/Grållan

~K~ sa...

Välkommen!