»

lördag 24 september 2011

plus ett

Detta kan bli en intressant afton.

Att vara EN är mer eller mindre standard för fröken dessa dagar.. på två om hon har tur.. Att vara 3.e hjulet är något som hon snubblat på och att vara 5,e har råkat hända det med en mycket våt natt ;) .. men att vara det NIONDE?

Som sagt.. livet är för kort för att fundera över 'Ja? Nej? Kanske?' Bättre att ta chansen när möjligheten dyker upp..

eller?

Hoppas ni alla får en kul, givande och intressant afton. Tänker jag då försöka ha..
Pöss pöss..

extrahjulet Fröken H

5 kommentarer:

Jenita sa...

En intressant afton är inte fy skam!

Man lever bara en gång.. och har man inte redan sagt "hell no!" i tankarna utan mer "hmm.. det vore iofs lite spännande.." så tycker jag - go for it! ;-)

Jenita sa...

Antar att det kommer ett liten uppdatering sen om hur lördagskvällen fortlöpte? ;-)

Fröken H sa...

en uppdatering? njaa.. lär ändra litet, fröken var inte det nionde hjulet utan det 11.e ;)

Anonym sa...

Jag vill vara 12e då,,, !
Hoppas jag inte störde då jag "tutade" i lördags
/ Toolman

Froken H sa...

Fröken är både döv och blind så det är lugnt ;)