»

onsdag 14 september 2011

Släpp dem loss by Saphire


Saker jag förvånas över är när framförallt tjejer i relationer finner det obehagligt att till exempel visa brösten - att de både sover och har sex med bhn på.

Av med bhn tjejer! Er partner har nog redan förstått att ni inte ser ut som Pamela Anderson och han tycker att just du är skitläcker. :)

Tycker det låter jättetråkigt, dels att man inte känner sig bekväm med sin kropp eller så pass trygg med sin partner. Jag älskar att sova naken och har jättesvårt att somna med kläder på, sen är det inte heller bra för underlivet att det alltid är instängt och varmt.

Ser gärna att killen också sover naken, finns det något trevligare när man vaknar och killen ligger och håller om en hård och varm? Släpp dom loss, fast än det inte är vår!


Nu på senaste tiden har det blivit mycket bilder på flickor, så nu tar vi en snygg hunk tycker jag. ;)

1 kommentar:

TinaW sa...

Beror lite på hur stora behagen är... Jag (Lotta) har helst en åtsittande tröja/linne för att slippa få tuttisarna i kläm, när jag sover.