»

fredag 16 september 2011

Hemska sexminnen

Under en diskussion med några tjejkompisar kom vi in på ämnet sex vilket senare ledde till våra värsta sexminnen. Här verkar verkligen alla kunna vara delaktiga och kunna bidra med sina minnen allt från porrfilmer som måste vara på i bakgrunden, påkomna av släkt/ex, skador till min lilla historia. Jag minns det klart och tydligt fast det måste vara tre- fyra år sen, allting blev verkligen fel där.

Jag hade gått och spanat på en kille länge och vi hade flörtat till och från för att sedan på en fest hemma hos mig börja hångla på min balkong, so far so good och vi kände båda av stämningen, under kvällen gick vi båda och förstod vad som skulle hända så stämningen hann byggas upp så vi båda hann bli ordentligt kåta.


Han låtsades stanna kvar med anledningen att hjälpa mig städa, sen när alla hade gått trycka han upp mig mot väggen och vi fortsatte ett underbart hångel. Allting var perfekt tills vi båda tog av oss kläderna.

Där gick det fel... Hans mimik och ljud var från en porrfilm, fejkat och stelt, fruktansvärt avtändande och det lät så monotont.

Exakt som att allt han gjorde hade han sett på en p-rulle och tänkt "såhär gör jag för det gillar tjejer". Händerna visste han inte vad han skulle göra med utan den ena lät han vifta mellan mina ben, han varken gjorde det skönt eller obehagligt. Inget erotiskt alls utan bara klumpigt samtidigt som han stönade fast jag vid vissa tillfällen inte alls rörde vid honom.

Handen fortsatte "gunga" fram och tillbaka för att sen greppa båda brösten och dra i dom samtidigt som han stönade och gjorde en "porrfilmsmin". Under hela akten fortsatte detta och jag fick upprepa för mig själv "inte skratta, inte skratta ,inte skratta".

Försökte ett antal gånger dämpa honom genom att sätta mig överst och sen kyssa och smeka men han fortsatte på samma sätt..
Sen blev det väldigt avtändande när han inte ens kunde sova över utan blir jättestressad och påstår att han måste hem innan hans mamma upptäcker att han inte sovit hemma (!).

Jag som bara ville ha ett ligg vid det tillfället och inget annat blev en aning förvånad när jag senare nästa dag får ett sms i panik av honom där han beskrev att kvällen var härlig och att jag var otrolig men han var inte är redo för ett förhållande. Efteråt har jag funderat på varför jag inte bara bröt när det var så hemskt, kanske var det chocken?

Nåja, tragiskt nog en upplevelse rikare.

/ Saphire

3 kommentarer:

Froken H sa...

Åhh flashback.. känner igen det där! hua!

Ok, inte att han hade ursäkten efteråt att han skulle hem till sin mamma ;) ( mina dejter bor inte hemma hos mamma längre.. för mammorna bor snarare på ålderdomshem när de har åldern inne för frökens smak :/) men det där att de kikat förmycket på p-rulle och TROR att det är så det funkar.. suck...

Svenne sa...

Håller med dig Fröken H trots att jag är kille ;-)

Saphire sa...

Till den tragsika killens försvar var han bara på besök i hemstaden, så hade lånade sin moders soffa eller hur det var ;)