»

torsdag 15 september 2011

Men ååååå!


Fröken är -

frustrerad
ledsen
kinkig
och groteskt fylld av svordomar!

Varför?

Jo för hon laddat i närmare 3 veckor för en go repris som skulle ske i helgen, laddat och laddat lite till så pass att hon de senaste dagarna knappt kunnat äta för hon varit så jävla överkåt.. (ni har sett mina SMS? fjupp!)

Och vad händer?

Jo. Det blir inte av. Inställt pga 'ting' man inte kan rå över. Men det gör det inte mindre tråkigt för det..

Det värsta med det hela var att denna helg skulle bli vår 'final', vårt sista möte då vi skulle leka av oss för tid och evighet för att sedan gå åt varsitt håll och bara ha goa minnen att se tillbaka på..

snyft..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars fröken :(

Dax att gå ut och hitta en ny lek kamrat... eller förbruka en sjuhelvetes massa batterier.

Froken H sa...

får bli batterier.. orkar inte 'engagera' mig på annat vis känns det som.. sög kraft det här trots att inget hände :/

Anonym sa...

Man kan ha mycket trevligt med batterier oxå... ;)

Froken H sa...

njaa. det vet jag inte om jag kan hålla med dig om token.. snarare med de pryttlar som DRIVS av batterier ;)

Anonym sa...

Haha! Ja självklart! :)
Själv så håller jag min plugg så kär :P

Anonym sa...

Men för helvete Fröken!
"Leka av oss för tid och evighet"??

Och sedan då??

Tänker du dig en framtid som nucka med rynkor på överläppen! En sipp gammal kärring som bara sitter och gnäller över att batterierna är så dyra så man får gnugga själv?

Du hade nog en djävla tur som klarade dig från det mötet!

Blyerts

Fröken h sa...

Men Blyerts, du missuppfattade mitt gnäll. 'tid och evighet' gällde bara Den Lek kamraten i fråga!
Fröken tänker vara viril och kåt ett bra tag till.. Men då med andra heta personer.. ;)

Men tack för att du skänkte mitt sexliv en tanke :!
/ h