»

fredag 30 september 2011

När vi provocerar.

Vissa ting provocerar och gör att det blir två läger här på Bubblanbloggen, men även noveller på Bubblan. Det första är killsex! Ellen-Karin är den som skrivit flest novellerna med detta tema och fått ta emot oförtjänt dåliga betyg. Att en novell innehåller en handling man själv inte gillar, borde knappast göra att den får dåligt betyg, om den är välskriven. I början på alla noveller finns det rutor som beskriver innehållet.
Är rutan "BISEX-KILLAR" markerad så kommer det absolut säkert sex mellan killar och gillas det inte, är det bara att leta upp någon annan novell..

Nu finns det över 1000 att välja bland.

Den andra stora tvistefrågan är kukburar. Denna lilla kyskhetssak som låser in kuken och gör att det varken går att penetrera eller ens få den styv. Kolla bara in vår tredelade novell CB-6000 som vi skrev i början av året. Aldrig har en novell fått så mycket kommentarer och ställt läsarna i två så skilda läger.
Nu är vår lilla nisch att skriva lite skruvade noveller och därför kommer det under denna helg ännu en novell, där killen fått kuken inlåst!

Kommentarer motas givetvis med tacksamhet...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag personligen diggar bi-noveller :-P

Kanske borde kolla upp era stories...

Ellen-Karin sa...

Tokflingan, om du gillar bi-noveller så har jag en hel hög att välja mellan! Jag föredrar att skriva om kill-sex (även om en och annan tjej får vara med och leka ibland också), men blir lite less på grund av alla trista betyg och kommentarer. Tar gärna emot glada tillrop och trevliga kommentarer dock så skriv gärna en rad eller två om du läser något som du gillar!

Wampisarna: Det blev onekligen en intressant diskussion när ni publicerade den där serien. Ibland blir jag bara alldeles matt.

TinaW sa...

Ellen-Karin: Jo det glödde lite i kommentarsfälten efter den novellserien och vi känner oss beredda på att ta emot nya i nästa kukbursnovell. Intresset av denna sexleksak ökar och nu svämmar snart hela nätet över av olika varianter på den...

Anonym sa...

Jag ska läsa några noveller...självklart så ger jag mitt omdömme efteråt :-)

Anonym sa...

Ellen-Karin en klart skinande stjärna i Bubblan. Hennes ämnesval provocerar mig inte, men tänder just inga lustar heller.

Men ibland får jag ge mig på nåd och onåd. Lägga det ”köttsliga” åt sidan och bara läsa.

Ellen-Karin virkar ihop en intrig på ett imponerande sätt. Med luftmaskor, stolpar och avmaskningar slingrar sig intrigen fram. Alltid stilsäkert och elegant.
Dessutom är hon hjälpsam. Ingen vet det bättre än jag!

Hälsar
Blyerts