»

måndag 17 oktober 2011

Kukbur på!

Efter vår senaste novell om kukbur på kille, så fick vi en kommentar, med undran varför killar skulle ha kuken i en bur. Malechastityblog.com hade en bra förklaring, så vi översatte den:

Du kommer känslomässigt närmare. Om din relation är sund och kanske det som har saknats är en värmande liten gnista. Då är manlig orgasmförnekande ett fantastiskt sätt att hålla hans intresse högt. När han är mer ivrig, blir du säkert mer intresserad.

Du får mer sex. Återigen, om din relation är sund märker du att hans iver ökar dramatiskt, när han inte kan få någon utlösning. Du kommer att ha mer sex - inte mindre.

Du får
bättre sex. Det håller på längre och kvinnan får fler orgasmer medan mannen inte förlorar intresset, eftersom han inte får den utlösning han så gärna vill ha. Vissa män rapporterar en molande värk ett litet tag, men orgasmförnekande är inte smärtsamt eller ens särskilt obekvämt. Det kan givetvis vara lite svårt, om du njuter av att din man kommer.

Han
tenderar att bli mer uppmärksam utanför sovrummet - liksom i det. Du har kanske hört att han blir "undergiven" och det är kanske sant för en del män, men inte för alla. För många, många män - kanske de flesta - är det egentligen bara den ökade känslomässiga och fysiska närheten, som betyder att han känner sig mer benägen att göra massa trevliga saker för dig.

När du
låter honom komma ... Det är imponerande! Det lämnar vi till din fantasi...

Så vad väntar ni på killar? Bara iväg och köp en kukbur men glöm inte att ge din partner nyckeln!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, nu blev man ju lite nyfiken :P

~K~ sa...

Först & främst, jag uttalar mig INTE kategoriskt eller generaliserande. Inte heller påstår jag att jag själv alltid skulle fungera som jag förespråkar...

Men den formulering jag hakar upp mig på är: "Du får bättre sex. Det håller på längre och kvinnan får fler orgasmer medan mannen inte förlorar intresset"

Nu hävdar jag, att om båda parter intresserar sig för att andra parten ska trivas, så nog 17 kan man behålla upphetsning & intresse tills dess båda parter uppnått förnöjsamhet.

Enligt mig är "Töm & glöm!" EXAKT lika urbota dumt som "Han gav mig ingen orgasm."

Vibe sa...

Ni får tycka vad ni vill om mig, ni får tycka jag är trög. Men jag fattar fortfarande inte grejen med detta. Menar författaren att man slickar och smeker istället? För det gör jag gärna i vilket fall som helst. Frågan kvarstår, vad har man den till?

Anonym sa...

"Du får bättre sex. Det håller på längre och kvinnan får fler orgasmer medan mannen inte förlorar intresset"

Det kanske låter rationellt, men det är nog mer en självuppfyllande profetia. Förväntar man sig detta, då händer det nog också som en del av fantasin.

TinaW sa...

Vi kan förstå att alla typer av lekar inte kan uppskattas eller tända alla.

Likt alla fetischer så är det användarna som tänder på det. Det är lika svårt att förstå idén med kukburar, som det är att förstå känslan och bli tänd på att använda gummikläder, blöjor, kvinnokläder, ponylekar, rep, piskor mm mm. Som allt annat då det gäller att leka, så är det viktigt att ALLA som deltar, är med på det och ALDRIG går för långt.

Kyskhetslekar är enligt våra källor oftast en manlig fantasi. Att bli "ägd" av sin partner och fullständigt tillfredsställa henne/honom utan att själv få stånd och orgasm. En lek som kan pågå ett par timmar, men också flera månader...

Anonym sa...

Vart kan man köpa en sådan kukbur

Anonym sa...

Jag bär kukbur varje gång en av oss lämnar lägenheten utan den andra. Jag har själv köpt buren som en rolig spännande sak i våra bdsm-lekar och jag tar själv på mig buren utan att hon behöver be mig om det, vi har en överenskommelse om att jag skall bära buren då jag är ensam pga att hon har en svartsjuka sedan tidigare förhållande där han var otrogen och jag vill ge henne ett lugn genom att använda bur för hennes skull samt att jag som undergiven gillar känslan av att hon har kontrollen genom att jag själv inte har tillgång till kuken.

Peter T sa...

Jag bär kukbur varje gång en av oss lämnar lägenheten utan den andra. Jag har själv köpt buren som en rolig spännande sak i våra bdsm-lekar och jag tar själv på mig buren utan att hon behöver be mig om det, vi har en överenskommelse om att jag skall bära buren då jag är ensam pga att hon har en svartsjuka sedan tidigare förhållande där han var otrogen och jag vill ge henne ett lugn genom att använda bur för hennes skull samt att jag som undergiven gillar känslan av att hon har kontrollen genom att jag själv inte har tillgång till kuken. Buren köpte jag på sinful.se som har en rad olika varianter men det finns andra sidor som tex bdsm-shoppen.se som också har ett stort utbud, varianten jag köpte är en gallerbur i stål som jag tycker känns bra att använda men man bör använda någon form av olja eller glidmedel vid längre användning för att undvika skavsår.