»

fredag 21 oktober 2011

Men så bra..

Fröken behövde en soffa / säng i Uppsala lördag till söndag och tog då kontakt med ett gammalt KK sedan preskriberad tid tillbaka.

Det är så jävla skönt att kunna behålla gammal vänskap, år efter år.. (detta är samma man som lät fröken somna fastlåst i sängen?!) Men som sagt, det är så skönt att ha den där avslappnade jargongen att när fröken nu behöver sovplats och som krydda på moset vill testa en ny sexleksak så ställer 'M' upp som testobjekt efter hon frågat snällt.. ;)

Men nu råkade det ju självklart bli så att fröken råkat, lagom till helgen, har hamnat i lingonveckan.. typ. (Ingen 'normal' sådan dock, utan troligtvis framkallad av för mycket lek på en ANNAN ny leksak ;/)


Så vad göra?

Jo, hon skickar ett SMS och förklarar situationen
'Är det fortfaranade ok att hon kommer förbi?'
Svaret?

'- Du har väl en mun oxo?'

Min lilla gobit .. haha..
Kan bli en kul helg ändå det här .. min lilla egotripp bort från verkligheten.. så på måndag är jag väl tillbaka, brett leende, inte utvilad men proteinberikad ;)


Kan även nämna att HAN är en av den handfull av 'vänner' fröken har IRL som även känner till den här bloggen.. (Apropå min lilla tanke om dejting vs sexblogg/novellsidan.. )

Kan väl lika gärna dela med mig av det nu på engång när jag ändå är på gång med mina pekisar..



Så här är det..

Fröken startade hela det här Bubblan äventyret när hon fortfarande levde ihop med 'kexet' (i brist på annan sysselsättning troligtvis ;/) Han har vetat om mitt bloggande och skrivande från dag 1 (ok dag 23 för vara exakt!) och är säkert fortfarande in och snokar ibland (hej hej Gullo :)..

Men jag har hela tiden försökt att inte blanda in hans eller andras 'känslor' i mina inlägg, inte lämna ut någon oskyldig. För jag VET hur det känns efter bitter erfarenhet hur det är att bli drabbad, outad, och det är INTE najs!

Och nu när fröken är singel igen så är det lite svårt..
Några nya bekantskaper vet om att jag är fröken H (och har fått adressen till novellsidan främst) men ja, är ju lätt att klicka på blogglänken och snubbla in här eller hur?)
Vissa av dem ramlade in HÄR först och sedan på omvägar jag inte går in på nu, lärt känna fröken IRL.. (som vänner..!! Fröken H ligger inte med sina 'beundrare'.. :)

Men den dagen jag träffar på (snubblar troligtvis) över drömprinsen, när det kommer mer känslor in i bilden så blir det ett svårt val att göra.. Berätta om min 'hobby' eller..? ja vad?

(inte alla män som vill kunna läsa om hans nya kvinnas alla tidigare eskapader i sänghalmen lixom?)

Så det är två val att välja mellan.. -

* Är mannen öppen, på samma snuskiga våglängd som fröken, no problemas.. då kommer allt rulla på som vanligt, dock med lite annan vinkling på inläggen troligtvis ;)

MEN, som jag redan flaggat för flickorna WAMP ..
* Känns mannen rätt på alla sätt och vis, men jag märker att han skulle ta illa vid sig att jag lämnat ut så mycket av mig själv och mitt tidigare (sex)liv på nätet så finns bara en sak att göra..
Då raderas alla mina inlägg här på bloggen.. och novellsidan.. ja, den kommer få vara kvar, men under någon annans befäl.. 'Fröken H' går i ide, raderas (så gott DET går) och försvinner från jordens yta som en fis i vinden..

Men jag hoppas på det förstnämnda offcurse.. Att drömprinsen kan 'ta' att jag haft ett roligt liv även innan han dök upp som gubben i lådan )

Nå ja.. frågor på mitt yra inlägg?
Inte? bra.. :)


Hoppas ni har och har haft en skön och bra fredagskväll. Fröken själv har avnjutit en stilla hemmakväll med 'Molgan', vilat och laddat för en lördag fylld med jobb, egoboost och stillad hunger ;)

Hepp Hepp & pöss

5 kommentarer:

TinaW sa...

Men ETT krav måste du ha på drömprinsen! Han skall dyrka sexbloggande tjejer.
Radera??? Vad är det och hur gör man då???

Svenne sa...

Tina... Jag blev helt chockad över det inlägget men nu har du lugnat mina nerver lite i alla fall.
Ha en bra fortsättning på lördagen min vän

Fröken H sa...

Tina.. haha,.. jo det hoppas jag med :) Men tyvärr vet jag av erfarenhet att något som är ok från start inte behöver förbli ok i längden..

Radera? hrrmm.. märks väl om DET blir aktuellt :)

Svenne sa...

Men kära Fröken H. Oroa dig inte för lingonveckan. Vill man så kan man eller hur???
Puss o kram

Jenita sa...

Vilken problemlösare 'M' är ;-)

Hoppas du har haft en bra helg i uppsala!

Jag tror lugnt att 'kexet' kikar in lite då och då.. jag skulle defiinitvt göra det iaf :)

Jag hoppas också att drömprinsen älskar sexbloggande tjejer, men förstår att det är knepig sits.. men den dagen den sorgen? Ingen idé att oroa sig för saker innan de händer, utan leva livet :D

Kram!