»

torsdag 11 februari 2010

Dåligt med inspiration...

Vi Wampisar har fått "soppatorsk"!
Inte så att någon bil blivit stående, men det är lite dåligt med bloggidéer. Har någon av er som läser bloggen något kul, intressant att komma med? kanske någon klurig fråga vi får brottas med... I så fall, in med några textrader till bubblanbloggen(AT)hotmail.com

En liten kort från Svennis, så det blir något att läsa i kväll;

En Stockholmare och en Göteborgare stod vid kajen i Göteborgs hamn och tittade på båtarna.

- Titta där, skrek Stockholmaren. Där flyter en kondom!

- Ja, sa Göteborgaren. Här i Göteborg går vi till sjöss tidigt!

1 kommentar:

Fröken H sa...

Flickor.. Jag önskar en genomgång av glidmedel och massageoljor!

Hur många gånger jag än 'lär mig' så fastnar det aldrig.. vilken olja ska inte användas tillsammans med siliconleksaker?

Och när jag ändå är på G..

Vilken leksak tycker NI är den bästa för nybörjaren? Både vad gäller klittstimm och baklekar..

Måste ju lära mig lite om jag ska kunna sköta mitt 'jobb' :)

Kram Kram från en H på bättringsvägen!