»

måndag 1 februari 2010

Dax för lite pegging?

Kanske den här damen kan ge dig lite skön sex, en måndagmorgon?

Pegging
är när en kvinna sexuellt penetrerar en mans anus med en så kallad strap-on dildo.

Namnet blev till då den amerikanske sexkolumnisten Dan Savage utlyste en tävling om vad man ska kalla den sexuella praktiken då en kvinna penetrerar en man? Omröstning resulterade i ordet ”pegging”. Ordet kan inte sägas vara fullt etablerat, men det börjar få fotfäste. Andra termer som "Bend over Boyfriend" (vanligen förkortat BOB) och ibland "Bitch Boy" används också i vissa kretsar.

Wikipedia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bild! :D Har jag helt fel då jag tror att bilden är hämtad ur en film? Känner nämligen igen outfiten.

Ellen-Karin sa...

Det jag tycker är trist är att det så väldigt ofta sammankopplas med förnedring av mannen. Annars gillar jag pegging. :)

R sa...

ja, jag ser det inte som förnedring. Sex ska vara kul och skönt. Och varför då inte roa sig med att byta roller?

Svenne sa...

Henne släpper jag inte in här!
Dessutom med skjutvapen, undrar vad hon tar sig till när inte jag gör som hon vill:-)