»

torsdag 4 februari 2010

Massage av halsmandlarna

Ops..

Fröken var till byns badhus tidigare idag för lite relax och rengöring.
Simmade några vändor och begav mig sedan till 'äventyrspoolen' med alla dess finesser.

En av dessa är en 'spolgrej' som pressar ut tryckluft/vatten i hårda strålar.
De som sprutade på ryggen var ack så sköna men sedan missade jag att det även kom en jumbostråle från golvet..

Så där stod jag, bredbent med en stråle rätt upp i.. ja att säga att jag inte behöver gå och fixa tarmsköljning på ett tag är nog ganska väl beskrivet av känslan som blev..

Obehagligt? jupp, men ren blev jag i allafall :)

5 kommentarer:

Lotta W sa...

Du e skön! ;)

Rollo Ek sa...

Roligt att höra från fröken igen, kanske var tur att strålen inte träffade närliggande regioner

Fröken H sa...

Tack för det Lotta :)

Rollo.. tur och tur.. hade nog blivit en trevligare upplevelse/sensation. Men nu vet jag till nästa gång :)

KRAM

mimmi sa...

att "tjuvonanera" i bubbelpolen på badhuset är jäääävligt skönt...använd dig av just de strålarna som råkade träffa lite fel...denna gång...

Svennne sa...

Du är bäst min ängel, oavsett vad du företar dig! Puss o kram på dig fröken H