»

måndag 22 februari 2010

Pirrigt värre

Så kom den tillslut då.. Dagen D!

Efter månader av tvivel och sjukdom så är den nu här.. den första dagen i mitt 'nya' liv.. Långt borta från den säkra trygghet som en anställning ger och med en svindlande känsla i kroppen att Det är nu det gäller.. Nu eller aldrig!

Jag vet inte hur detaljrikt jag vill/bör skriva om vad det är jag ska pyssla med, här på bloggen.. För har ju försökt hålla mig ganska 'anonym' tills nu och det har ju gjort att jag kunnat skriva från hjärtat utan att någon som 'råkar' känna mig reagerat på att '- WTF! Är DU Fröken H?!'....

Nå ja vi får se..

Känner jag mig bekväm så varför inte..

Men det får tiden utvisa.. Just nu ska jag bara överleva den första dagen :)
Puss på er alla denna svinkalla men soliga måndag i februari. Hoppas Ni får en bra dag!

4 kommentarer:

TinaW sa...

Fixar du den här dagen så är resten bara transportsträcka! :)

LYCKA TILL

Tina & Lotta

~K~ sa...

Tycker det framskymtat ganska väl hur ditt "projekt" gestaltar sig...
Men har man tagit fan i båten, så får man väl ro honom i land??

Låt nu oss Bubblanskribenter/läsare vara "fan" :-) (i dubbel bemärkelse)

Jag kan mycket väl tänka mig att åka omvägen om din stad för att handla!!

Svenne sa...

Kör så det ryker, vad har du att förlora?
Lycka till min vän!

C sa...

Lycka till! Jag håller tummarna och tror att det kommer att gå kanon!!