»

fredag 5 februari 2010

Lite nyfiken..

Är det några av er tjejer (eller killar) som läser Bubblanbloggen som varit på så kallat 'Dildoparty'?

Själv har jag tyvärr inte varit det men skulle gärna vilja veta vad ni tyckte var bra/dåligt med Ert.

Gjorde/sa er värdinna något om ni la extra mycket på minnet?
Någon 'aha' upplevelse?
Vad kunde ha gjorts bättre? Roligare?
Hur lång tid höll det på?

Själv ska fröken anordna ett sådant själv i helgen!? Första gången.. Japp, och jag tar gärna emot lite tips och råd så mina 'åhörare' inte blir alltför besviken på mig som värdinna.

Tror ni att ni kan hjälpa mig ?
Skickar en fuktig PUSS som tack!

6 kommentarer:

mimmi sa...

det var så länge sedan jag var på ett...typ 2002...men jag har och är homepartysäljare själv...så tipps har jag...om det är av intresse...jag vet vad ni som kunder har för rättigheter mm...och vad som gör ett lyckat party...låt oss säga så...det är inte säljsumman...det är folket...men blir det otrevligt på ett party så då är det säljsumman som räknas...

Fröken H sa...

Mimmi.. kan du inte skriva till mig via eposten? Vill veta ALLT..
bubblanbloggen(at)hotmail.com..

och det gäller er andra oxo.. ge mig tips!

mimmi sa...

http://mimmielsa.blogspot.com/2010/02/homeparty-fran-en-saljares-sida.html
min bruksanvisning...:)

Mia sa...

Massor :D
En historia som "berättaren" berättade var riktigt bra.
Var en kvinna som var ute på morgonen och lämnade post, och såg en sugpropps dildo på kylen i ett av husen som det lös i. Hon tänkte "åh där är en kvinna som har mysigt på morgonkvisten"... och då kommer den in en naken man i köket... hon böjde ner huvudet och gick där ifrån...
Är en sann historia.. enligt den kvinnan som berättade.. Det var jätte olika hur lång tid det tar, beror på hur mycket folk berättar, men en rolig inställning är det bästa på såna partyn.. och inte dricka för mycket innan, säljaren kan tycka det är jobbigt.

Fröken H sa...

Gäääsp..

Nu hemma efter min 'premiär' som dildoförsäljare ;)

Ok.. det var närmsta väninnorna som jag bjudit in för en 'testrunda', men man ska väl börja någonstans?

Alla var nöjda med min första 'girlsnight' så det blir nog flera..


Tack för dina tips Mimmi, försökte ge dig en kommentar på ditt inlägg med det funkade inte?!

Mia.. Att bjuda på sig själv som säljare är nog ett måste, och jag som testat det mesta i leksakshyllorna hade en del att dela med mig av.. Både bra och dåliga.. Ärlighet varar bäst anser jag.

Körde inte med någon dildo på kylskåpsdörren dock ;) Lät tjejerna stoppa ned sina klibbiga fingrar i en vibrerande, roterande och 'köttig' lösfitta i stället :)

Mia sa...

Håller med dig! Ärlighet varar längst, och det är sånt som gör att folk vill boka just den säljaren. Men ett glatt humör och lite skämt tycker jag är bra :)
Hoppas du får mycket sålt nu :)