»

onsdag 6 oktober 2010

'Hur stora är dina bröst?'

Ja vad ska man säga? Dras pervon till moi som malar till elden eller?

Telefonförsäljare som gillar min hesa stämma (är fortfarande förkyld) och tar den som nån förförisk flirt och sedan börjar mailbomba mig med frågor om mina bröst? och om jag är ansad eller inte 'där nere'..

Är kul att vara mig ibland, men ibland blir det bara drygt!

Många tar så mycket för givet när man är moi och jobbar med det jag gör, vilket gör att man tillslut drar sig för att presentera sig.
Slutar väl med att man blir både folkskygg och oskuld igen (via spindelväv) i rädsla att möta fler trångsynta pervon med IQ guldfisk.

Bra start på lill lördagen va?! Redan uppe i ånga.. lite droppar sprit på det här så brinner jag väl i en vecka ;) swooosch!

/ H

3 kommentarer:

Svenne sa...

Ta inget skit från en telefonförsäljare!
Oavsett vad du jobbar med så har dom ingen rätt att ställa "dumma" frågor.
Var försiktig med spriten och försvinn inte för allt i världen.
Sådana som du behövs i detta samhälle:-)
Kraaam

Anonym sa...

Håller helt med Svenne.
Kram/Grållan

Mia sa...

Håller med svenne. Hoppas det inte utvecklas till något värre som en stalker!
Sedan, dumma frågor ska svaras med dumma svar :P