»

torsdag 7 januari 2010

Så kan det gå..

En liten repris från 'gammelbloggen'...
En story om sex, handbojor, telefonsex och trötthet!

Den här berättelsen skulle kunna vara fruktansvärt pinsam.. Om jag brytt mig.
Allt började med att jag i mitt tidigare liv hade en KK, en man som jag utnyttjade lika väl som han utnyttjade mig.
Vi hade inga känslor för varandra mer än att vi var bra vänner och gillade sex. Och det kan räcka långt! Vi kunde hänga på krogen, flirta och ragga men om vi båda när kvällen var slut stod där tomhänta vid utgången så räckte det med en frågande blick och en nick till svar så åkte vi hem tillsammans.

Den kvällen jag tänkt berätta om hade en sådan start.. Vi var på krogen och jag följde sedan med honom hem.
Vi gjorde som vi brukade, kastade av oss kläderna innan vi hunnit in i sovrummet och väl där inne kastade vi oss på sängen och skrattade?!.. Vi kände båda att vi måste vara totalt sjuka men va faan är man kåt så är man.

Kvällen till ära halade killen som vi kan kalla ‘M’ fram ett par handbojor från sin snuskiga gömma och viftade med dem framför mitt ansikte. Jag nickade, självklart! Dirty dirty..

Så efter lite uppvärmning drog han upp mina armar över mitt huvud och spände fast mina händer mot sänggaveln. Så där låg jag med fjättrade händer och helt naken inför hans blick.

Han började smeka mig över kroppen, sådana långsamma retande smekningar som var mer som kittlande beröringar som gjorde att jag fick tvinga mig själv att inte höja kroppen mot honom och ryta till - faan hårdare.. Hans mun smekte över mina bröst och jag bara låg där och flämtade och försökte skruva min kropp upp mot hans mun.
Jag såg att han njöt av att ha mig så försvarslös och han tog sin tid kan jag lova.
Men innan hans händer kommit ned mellan mina ben ringer hans telefon. Han ser på mig och jag nickar
‘Visst svara du.. Vi har hela natten på oss’.
Han flyttar på sig i sängen och sträcker ut handen och greppar sin gamla telefon som stod på sängbordet och svarar.

Så jag ligger där fjättrad i sängen med kroppen kokande och huden pirrande och hör hur han säger ’-hej S’. Jag skrattar till och försöker sedan dämpa mitt något alkoholdimmiga fnitter mot min ena överarm. Han sätter snabbt ett finger över sin leende mun för att visa att jag ska vara tyst. Visst, jag vill inte störa så jag ligger där utfläkt i sängen och ser på honom med ett leende på läpparna.

‘S’ är tjejen som ’M’ varit på jakt efter i evigheter, så jag ligger där och ser på hur han nu sitter mellan mina särade ben och försöker få till ett vettigt samtal. Jag vet ju och var helt med på att vi båda var vänner som ville ha något mera än det vi två gav varandra, och jag var ju inte den som står i vägen om möjligheten för en annan ska bli lycklig och nöjd. Så jag låg där snällt, tyst som en mus och lyssnade på deras samtal.

När deras samtal började övergå till något man skulle kalla för telefonsex så himlade jag bara med ögonen. Jag var glad för ‘M’ s skull.. Tjejen hade ringt och nu verkade hon intresserad.
Men att ligga där, fastlåst och dimmig och lyssna till deras låga stönande samtal fick min egen upphetsning att sjunka undan och tröttheten kom över mig och innan jag visste ordet av så sov jag.

Jag väcktes av att någon ganska bryskt började låsa upp handbojorna över mitt huvud. Nyvaket ser jag upp och har då en mycket sur ‘M’ lutad över mig. Han viskade sedan lågt och morrande medan han nickade mot telefonen som låg påslagen på sängbordet bredvid mig

- Du snarkar!

Hade jag inte varit så jäkla trött hade jag börjat garva åt situationen, men nu blängde jag bara mot honom för att han väckt mig ur min skönhetssömn och när mina händer väl var lossade från sänggaveln vände jag bara ryggen åt honom, slet åt mig hans täcke och somnade om!

Sååå tyvärr missade jag hur han förklarade mina snarkningar för ‘S’ i telefonen. Men det mår så vara.. Mellan dem hände inget mera och han och jag fortsatte att träffas ett bra tag till.. Men konstigt nog och lite tyvärr, tog han aldrig fram handbojorna igen!

..........

Nyfiken..
Har DU lyckats få till något pinsamt i sänghalmen?


Själv har jag också lyckats somna mitt i sexet en gång..ops.. Snacka om att fejka orgasmen på slutet ZzZz :) Men det är en helt annan historia..

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag har varit med om något rejält pinsamt. Var 14 år, var med min dåvarande kille och vi höll på och ta och smeka på varandra, sedan så började jag suga av honom, och han hade ingen liten, tog upp hela min mun.
När jag höll på som allra bäst, så knackar hans syster på dörren, jag upp med huvudet snabbare än blixten. Och nu till det pinsamma, jag har/hade en väldigt vass tand, och den fastande såklart i hans förhud när jag slet upp mitt huvud. Fysatan vad ont han fick, och efter vad jag har hört, så gillar han inte avsugningar längre. usch... Det var inte kul kan jag lova!

Svenne sa...

Ja du Mia!
Har man inte haft några pinsamheter vad beträffar sex, så har man aldrig haft sex:-)
Kraaam