»

söndag 31 januari 2010

Sorry..

..att jag åter igen varit så tyst här på bloggen.

Men tyvärr så strular min kropp åter, och det blir troligtvis en ny tur till sjukan i morgon med tillhörande undersökningar och övernattning. I värsta fall blir det åter igen en längre vistelse med nya ingrepp.
Inte bara gör detta mig sååå förbannad och frustrerad nu när jag verkligen är på G med mitt 'nya liv', det drabbar även er som vill läsa roliga och pillimariska tankar här på bloggen signerad 'Fröken H'.

Jag menar.. finns inte så mycket roligt att skriva om när kroppen mår dåligt?! och vad finns det att blogga om från ett sterilt sjukhus?!

Nja det ska vara det att i ett av rummen jag nattade i under min jul vistelse fanns en flaska med Glidslem.. ja den hette så.. Svårt att misstolka vad DEN skulle användas till, men finns det verkligen inget lite trevligare namn?!!

Och så hörde jag om sköterskan som fick ett larm från salen bredvid min, mitt i natten. Hon kom in och fann en äldre herre trycka panikslaget på larmknappen..
Varför?

Jo det låg en främmande kvinna i hans säng!
Hon hade känt sig lite ensam och ville ha lite kramar, men det uppskattade inte den manliga, gifte patienten.

Nå jaa..

Livet måste levas.. i medgång och motgång. Hoppas bara detta är den sista uppförsbacken på ett bra tag!


......................

Delar med mig av en skön fräckis som jag fick av min mamma idag..


'En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar
vara helt ur humör.

En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

- Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev
getingstucken mellan första och andra hålet!

- Aj fan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret
att fästa också...
'



Och när jag ändå ermm är inne på ämnet golf..

Ingen har väl missat att den berömda Tigern har låtit sin lilla.. tiger hoppa ur buskarna 'några' gånger de senaste åren? Fy på dig.. fyyyy!

Nu finns det dem som försöker roffa åt sig lite extra inkomst på hans snedsteg.. Kolla bara..

Vad det är?

Jo 12st av hans tigertämjar väninnor avbildade på golfbollar!!
Så nu kan vem som helst som vill lägga pengar på skit?! få chansen att leka hole in one med hans avdankade älskarinnor!

Fin present till den som har allt va??

Nu måste jag gå och spy.. fick en hårboll i halsen!
/ Kram H

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter inte alls kul! Jag håller tummarna att allt går bra och att vistelsen inte blir onödigt lång.

Ellen-Karin sa...

Men stackars, är det inte slut på sjukstugan snart? Du har fått din beskärda del och lite till känns det som.

Anonym sa...

Var rädd om dig,sköt om dig och kom igen med nya krafter!
Kram / Grållan

Svenne sa...

Du ska inte vara ledsen över att du varit tyst på Bloggen.
Hälsan går ju i första hand, så är det bara.
Krya på dig min vän

Rollo Ek sa...

Krya på dig fröken

Lea sa...

Vad tråkigt att du åker in på sjukan igen =( Låter som nåt hemskt du har råkat på!

Glidslem får man ju alltid hos gynekologen, när de ska föra in allting.. Så har inga bra associationer med det :P

Anonym sa...

Krya på dig vännen!
Som sagt hälsan går först.

Ett bidrag i ämnet:

A lion would never cheat on his wife, but a tiger wood!!

Harry P

Mia sa...

Krya på dig kramar från halland!

Det där glidslemet känner man igen.. usch säger jag bara! kallt som fan är det! silikon glidmedel är mycket trevligare..

C sa...

Usch, din stackare! Hoppas att du blir bätte snart!!!